مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

حکایت ما

داستان منو تو نه داستان شمع و پروانه است

نه داستان لیلی و مجنون.

یادت نرود!

داستان ما ، داستان ماه و دیوانه بود

دورادور دیوانه هم بودن

و این داستان همچنان ادامه دارد...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

کسی در برابر راز زندگی حیرت زده می شود که قلبش رو به معجزه ها باز است.

روزهای بی بازگشت یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.thehumanlife.blogfa.com

داستان ماه و دیوانه هم حکایتی است برای خودش.

بله!
البته دیشب به این نتیجه رسیدم می خوام راهم از همشون جدا باشه.. نه عاقبت شمع و پروانه رو می خوام نه بی عاقبتی ماه و دیوانه...
من ... من می خوام...
من می خوام یه حکایت جدید بسازم!
من می خوام بسازم!!!
خبرت میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد