مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

حرفهایی برای نگفتن

دیشب الهام حرفایی زد که من رو وادار کرد به این فکر کنم تا حالا با کیا حرف زدم.. با کیا صادقانه درد و دل کردم.. با کیا تونستم دیالوگایی داشته باشم که بعدش بگم آخیش! راحت شدم...

و دیدم جز تک و توک دفعات ، سالهاست این اتفاق برام نیفتاده!

تا چند وقت پیش پر بودم از خشم و نفرت از اینکه چرا دنیا اینقدر مسخره و احمقانست... ولی من الان انبوهی از حرف و گریه ام که انقدر روی هم جمع شده که سنگم کرده! آره، این درست ترین تعبیریه که میتونم از خودم داشته باشم.. احساسات رقیقی که داشتم الان سنگ شده.

و من به خدا همینم.. هدی ناراحت نشو باهات حرف نمیزنم. الهام ناراحت نشو احساس تنهایی میکنم . آتنا غصه نخور ، من همینم.

شاید دور شیم شاید گم شم شاید خوب شم! نمیدونم...


زندگی پر از حرفای نگفتست ، حرفایی که داره خفم میکنه ولی نمی تونم بگم ، نمی تونید بشنوید..

"ارزش هر انسانی به حرفهاییست که در صندوقچه دلش داره ، حرفهایی برای نگفتن"



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید


مثل الان که اومدم بگم ولی باز....

بقول یه شاعر:

                         همیشه آخر حرفها، پر از حرفهای نگفتست...


نظرات 4 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

ما آدما زمانی قدر چیزی رو که داریم می دونیم که از دستش بدیم.
فدر دوست،هم صحبت،...
خیلی سخته آدم بین یک جمعیت احساس تنهایی کنه.
مهسای عزیزم دقت کن که تمام زندگیت یک نفر نشه، چه الان، چه زمانی که ازدواج کردی،بچه دار شدی و ... که با رفتن اون فرد دیگه زندگی برات معنی نداره،همه چی مسخره می شه. همینطور چشم باز می کنی می بینی بقیه رو از دست دادی.
البته این احساساتت الان طبیعی اند ولی ترسم از اینه که غرق این حالت بشی.نه فقط ترس من بلکه همه اونایی که دوستت دارن نگرانن.
مراقب خودت باش.
ای که از کوچه معشوقه ما می گذری/ بر حذر باش که سر می شکند دیوارش.





حرفات درسته.
درد داره ولی دارم رو خودم کار میکنم :)

روزهای بی بازگشت شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://thehumanlife.blogfa.com

باشه.. فقط هر همینی که هستی رو لطفا طوری انتخاب کن که کمترین آسیب رو ببینی.

ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺸﻢ ﻣﻦ :*
ﺍﮔﻪ دست ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻮﺩ ، چشم :*

تینا نفیسی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

:**********************
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ...هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
آرزو میکنم همیشه حالت خوب باشه.

ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ
ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ سلامت :*

9sms9 شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.9sms9.mihanblog.com

سلام و دردو بر تو وبلاگ بی نظیری داری خیلی قشنگه
بیا وبلاگ منم ببین و اس ام اس بخون

منو با نام(اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و از طریق " ارسال لینک " لینکتو ارسال کن

اگر خواستی اس ام اس بازی هم هست در توی وبلاگ می تونی بخونی اگه خواستی اس ام اس بازی بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد