مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

تولدم مبارک :*

در دیروزها من امروزی متولد شدم...

در بیست و ششِ دو بیست و دو ساله شدم

و... خوشحالم :)


از همه بخصوص مامان و بابا و الهام و آتنا ممنونم :*

نظرات 4 + ارسال نظر
student دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://mbluew.blogsky.com

راستی دوست عزیز تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک


تولدت مبااااااااااااااااااارک

ممنون عزیزم :)

مهتاب شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://motherly.blogsky.com

تولدت مبارک امیدوارم دلت همیشه شاد . تنت سلامت

مرسی مهتاب جان :)
منم برای شما و آقای همسر و گل پسرتون آرزوی دل شاد و سلامتی می کنم

الهام چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوست دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک :* :)

مرسیییییییییییییییییی آبجی :*
یاد سوتی خودم تو تولدت افتادم با خوندن این شعره :))))
بازم ممنونم خواهر خوشگلم

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://thehumanlife.blogfa.com

ای انسان خود شیفته ای که دیروزی در دیروزتر ها متولد شده ای! ای کودک؛ کمی خوددار باش.. پر واضح است اولین سالروز تولدت هست که وبلاگ داشته ای.. اگر می دانستم زودتر برایت می خریدم.

ما مانده ایم آفریدگار هدفش از موجود یت دادن به تو دیگر چه بود!



هدف آفریدگار که واضح است جانم! بخصوص برای تو!
قربوونت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد