مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

تعطیل رسمی...

فردا تعطیل رسمیه...

و داشتم فکر میکردم هیچ فرقی به حال و روز من نداره!

و این یعنی سه حالت:

یا آدم انقدر سرش شلوغه که حتی تعطیلی هم نمی تونه استراحت کنه

یا انقدر بیکاره که تاثیری روش نداره

یا انقدر کاراش به تو خونه بودن وابستست که تعطیلی شرایط خاصی رو براش فراهم نمیکنه که بخواد ذوق کنه...


و من یه کار مهم دیگه به کارام اضافه شد!

باید فردا که تعطیل رسمیه بشینم فکر کنم که جزو کدوم دستم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://motherly.blogsky.com

ها ها. جالب بود.ولی باور کن اگه تو هر حالتی از این سه مورد باشی یه روز واسه همچین روزی دلتنگ می شی.. اصلا نمی دونم دوران دانشجویی و مجردی چه جوریه که وقتی ازش دور می شی بدترین لحظاتش هم حالت نوستالژیک واست پیدا می کنه

وااای راست میگی؟ همش فکر میکردم خوشبختی یعنی شوهر ، بچه ، زندگی...!!! واسه اونا دلتنگ ترم تا الانم :))))
از شوخی گذشته مهتاب جان ، همه دوره ها همینه... حتی شما هم 20 سال دیگه واسه الانت و کوچولویی پوریا دلتنگی میکنی...
کلا آدمیزاد یه بخش عظیمی از زندگیش گذشتشه...
گذشته از همه چی گذشت جز روح و ذهن ما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد