مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

بیشتر وقتا درگیر گاهی وقتام!

گاهی وقتا پر میشم از سوال و گاهی وقتا خالی میشم از پر بودن...

گاهی وقتا انقدر متعجب میشم از اطرافم که چشام تا حد ممکن باز میشه و پلک نمیزنم و گاهی وقتا انقدر کسالت بار میشه اطرافم که داوطلبانه چشامو میبندم به امید  دیدن یه خواب هیجان انگیز...

می خوام بگم گاهی وقتا انقدر تو زندگیم تضاد میبینم که می خوام شاخ در بیارم... انقدر تغییر می کنم که خودم واسه خودم ناآشنا میشم...

گاهی وقتا.. فقط گاهی وقتا دلم یه هم صحبت می خواد که با تموم قاطی پاتی بودن فکرام تو چشاش نگاه کنم و بدونم که فهمیده چی میگم...

گاهی وقتا فقط گاهی وقتا جز سجده و گریه پیش خدا راهی برام نمی مونه... 

دروغ گفتم! بیشتر وقتا... فقط بیشتر وقتا راه آخر به توسل و توکل ختم میشه .. اما 

من بیشتر وقتا درگیر اون گاهی وقتام...

و گاهی وقتا انقدر دور میشم ازون بیشتر وقتا که بیشتر وقتا گم میکنم خودمو توی اون گاهی وقتا

و بیشتر وقتا وقتی میفهمم که اشتباه کردم که گاهی وقتا شده همه ی بیشتر وقتام

و گاهی وقتا انقدر غرق شدم توی گاهی وقتام که بیشتر وقتا نمی تونم در بیام ازون گاهی وقتا

و بیشتر وقتا باید وایسم تا یه روزی بیاد مثل شب قدر که به واسطه دل پاک یکی دیگه راهی وا کنم و برم به خودا بگم درسته بیشتر وقتا من توی گاهی وقتا دست و پا میزنم ولی بیشتر وقتا تو بودی که زل زدی توی چشامو فهمیدی الان نا خواسته درگیر گاهی وقتام...

و فقط تو میفهمی ...

خدایا هرچند با بزرگتر شدنم داره گاهی وقتام بیشتر میشه ولی به خودت قسم بیشتر وقتام به یاد توام و به امید تو... 


یا لطیف! ارحم عبدک الضعیف

نظرات 3 + ارسال نظر
student یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://mnway.mihanblog.com

سلام مهسا خانوم بامعرفت
دختر خوبی ؟
بلاخره کدی که خواسته بودی رو برات پیدا کردم
http://www.bloghelp.ir/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%8A%D9%83%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA-favicon
باید بری به این آدرس و اونجا درستش کنی
خودم نتونستم
امیدوارم تو بتونی
موفق باشی عزیزم
دوستت دارم!

الهام شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن .کسی هست که عاشقانه تو را مینگرد و منتظر توست .
اشکهای تو را پاک میکند و دستهایت را صمیمانه می فشارد تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت، و اگر باور داشته باشی میبینی ستاره ها هم با تو حرف میزنند.
باور کن که با او هرگز تنها نیستی فقط کافیست عاشقانه به آسمان نگاه کنی

سعی می کنم باور کنم و یادم نره...

روزهای بی بازگشت شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ http://thehumanlife.blogfa.com

چی؟ .. کجا؟.. صحبت!؟.. من.. من.. من اینجام! دیدی!؟ اما.. اُاُاُاُه ه ه.. نمیشه هم صحبت، فهیم نباشه!؟
درش باید فانی شد!!!

:)) دیوانهههه...
شما هم صحبت باش دیگه بقیش مهم نیست... :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد