مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

پر بغضم...

پر بغضم... و اینبار ، بار بغض سنگین تر از توان چشمامه...


خستم از خودم، خستم از دستام، خستم از خستگی چشام...

خستم از صبر، خستم از تحمل، خستم از خستگی انتظار...

خستم از سکوت، خستم از خفه بودن، خستم از اینهمه خستگی...

من خستم... بخدا


http://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/12/Gerye_nariya.jpg


 و با آمدن پاییز غم های من هزاران برابر می شود...

نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای بی بازگشت چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

صرفا جهت تزریق دیازپام :)

(قربانت).

من موندم توکه انقدر از آمپول مینرسی چطور روت میشه بخش تزریقات راه بندازی اونم از نوع دیازپامش که آدم بعدش حالش دست خودش نیست....
عجب...!

روزهای بی بازگشت سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

آخه خدااااااااااااا.. چرا هر جا میرم.. چرا همه ی .... غمگینن؟ و خودم بین شون.. عاجز از انجام کاری واسه اونا. و حتی عاجز از بیان حرفی واسه تسکین اونا.

عزززززززززززززززززیزززززززززززززم...
باید به این نتیجه برسی که دورو بریهاتو باید عوض کنی چون همه یه مشت آدم افسرده و بی حالن :)
تو حضورت خودش دیازپامه

marham سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

salam
khastenabashi azizam
are kheslate paeez ine
vali man to paeez hese saboki mikonam
hese parvaz
hese nazdiki be asemoon
kam ovordi?
tabie hame yerooz kam miarim
negaran nabash dobare ro pa mishi
majboori ke beshi
khodaya shokret ke chizaei dorobaremoone ke sarepamoon negah dare
khodaya to in donyaye por az gham merci
ke kasaei o darim ke bazi vaghta mikhandonanemoon
baes mishan ghamamoon az yademoon bere hata baraye yelahze
age inar o nadashtim chi mishod?
delam baraye kasaei ke tanhan misooze
ona chejori bare ghosehashon o be doosh mikeshan?
khodaya nazar hichkas tanha bashe

ضد حال! اصلا حس غم آدمو بهم میریزی تو !
امروز به اندازه کافی خندوندمت...فعلا برو شکر خدارو بجا بیار تا بعدا راجع این موضوع مفصل می حرفیم آجی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد