مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

دل هم می شکند...

گاهی خیلی اتفاقی چیزی می شکند

و گاهی دلی...

خیلی اتفاقی!


دل وقتی شکست

عذرخواهی کن

خودت را بکش

آتش بزن

خفه کن!

...

بی فایدست...!

لااقل برای من...


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

دلی که شکست تمام مردم دنیا هم نمی توانند آن را بچسبانند

marham شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

manam bahat moafegham
hichizi nemitone marhame dele shekaste bashe
be khatere hamine ke khoda javabe delaye shekastar o sari mide
belakhare man o to to ye zamine baham ham nazar shodim

! من بیشتر ازین حرفت که گفتی بالاخره باهم تو یه زمینه هم نظر شدیم تعجب کردم!!!! واقعا این طوره؟

سمیه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

و در ادامه
گاهی وقتا صدای شکستن دلی ، دلی را میشکند .
مهسا جان دل به دلدار بده تا نشکند شیشه بلورین دلت که ماهی کوچولو تاب تحمل تنگ شکسته دلت رو نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد