مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

می نوشتم گاهی از غم و شادیمان...

دفتری بود که گاهی من و تو می نوشتیم در آن

از غم و شادی و رویاهامان

از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم

من نوشتم از تو:

که اگر با تو قرارم باشد

تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد

که اگر دل به دلم بسپاری

و اگر همسفر من گردی

من تورا خواهم برد تا فراسوی خیال

تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا!!!

تو نوشتی از من:

منکه تنها بودم با تو شاعر گشتم

با تو گریه کردم

با تو خندیدم و رفتم تا عشق

نازنینم ای یار

من نوشتم هربار

با تو خوشبخت ترین انسانم...

ولی افسوس

مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!!



"ممنون از نویسندش"




نظرات 4 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

چه ذهن خلاقی دارین شما دوتا تو تجسم یسنا و آوا!!!

خیلی شعرش قشنگ بود.خییییییییییییییییییییییییلی زیاد.

دقت کردین بچم امید چقدر غریب افتاد

روزهای بی بازگشت یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

با تشکر فراوان از بنده!

ما همیشه متشکر شما هستیم!

marham شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

rasti temet kheili ghashange
ahangetam kheili bahale
mesle ghabl aramesh bakhshe
man hichvaght az neveshtehat nemigzaram
laaghal az baziashon ba tamame vojodam mikhonameshoon
va to zehnam mimoone
moafagh bashi

مرسی عزیزم..خیلی متناسبه با حال و هوای تهران..
اون چیزیکه دیروز راجه بهش حرف زدیم باز شد! و تهران شدیدا داره برف میاد
مرسی که میای و می خونی و راحت نمی گذری :)
امیدوارم توهم همت کنی و نوشتن خاطرات بچه هارو شروع کنی...

marham شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

cheghad ghashang bood kheili hal kardam
merci
vaghean kolah ghermezie yasna mopole ba oon khandehash
ava ham daste oona ro nagerefte
dare beheshoon mige khodet nakhon man mikhonam

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآررررررررررررههههههه راست میگییی :))))
آوا میگه هودت نخووون :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد