مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

قفل چیز خوبیست....

گاهی اوقات(وقتایی که دستشوییم) و یهو یکی دستگیر رو فشار میده! بعد سکته ناقصی که رد می کنم یک حاااالی می کنم با قفل در که نگو! اصلا اگه دقت کنید قفل، در بیشتر مواقع ، بهترین و مهم ترین و ضروری ترین و واجب ترین و لازم ترین چیزی بوده که اختراع شده...

گفتم بیام تشکر کنم یه وقت مدیون نشم...

همین.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن1: واااااااااااااااااااااااااایییی چقدر دوست داشتم اون زمانا که هنوز قفل در اختراع نشده بود واسه چند روز حضور می داشتم !!!!! فکر کنم اون موقع ها استرس دستشویی رفتن بیشتر از امتحان دادن بوده 

پ ن2: ماه پیش اومدم برم دستشویی انقدر فکرم مشغول بود که اصلا یادم رفت در بزنم تا دستگیره رو فشار دادم گفتم اوخ! در نزدم!! ولی از اونجا که از لای در دیدم کسی نیست و در ضمن صدای جیغی نیومد با خیال راحت یهو در و وا کردم! یهو یکی از خانومای ریزه میزه شرکت بهت زده از پشت در اومد بیرون! کساییکه با من آشنان می دونن عکس العملم چی بوده! خلاصه جیغ کوتاهی کشیدم ! و دستم رفت سمت قلبم که داشت میزد بیرون که خانومه ریزه میزه با بهت از کنارم رد شد و گفت: "یعنی درو قفل نکرده بودم؟؟؟خدا چقدر بهم رحم کرد که کارم تموم شده بود!"... 

آقا منو میگی!!! رفتم تو درو بستم یه دل سیییییییییییییییییییر خندیدم و اشک ریزان اومدم بیرون!!!  خیلی خاطره فانی بود .. هنوزم یادم میفته خندم میگیره

جدی اگه 1 دقیقه زودتر میرفتم چجوری می خواستیم چش تو چش بشیم تو شرکت :)))))

پ ن 3: 


خدایا کمک کن

وقتی از ترس تنت می لرزه

وقتی دلشوره همه وجودتو می گیره

وقتی باید یجایی باشی ولی نیستی

وقتی باید پیش کسی باشی ولی نیستی

وقتی باید باشی تا تو بغلت گریه کنه تا آروم شه ولی نیستی

وقتی باید خیلی کارا انجام بدی ولی نیستی...نیستی...نیستی.... 

و اون تنهاست ...

اون وقته که پناه می بری به گریه، قرآن، نماز... و خدایی که پر کننده همه نداشته ها و نبودن هاست...

خدایا پر کن این فاصله هارو و دلگرممون کن به امیدی که همیشه به تو و کمک هات داریم...

گفتم امید... خدایا امید... خدایا

کمک کن...


مهسا و قل هاش!

 


با توجه به پست قبل احتمالا من ازینا زیاد دارم!

(لطفه روی "ازینا" ی بالا کلیک کنید!!!!!)

چون اینا هم دوقلو نیستن و بخشی از پروژه Francois Brunelle هنرمند کانادایی هستند که آدمای زیادی رو پیدا کرده که وحشتناک شبیه همن اما هیچ نسبت فامیلی یا ژنتیکی باهم ندارن!!!

 


-------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: با تشکر از دکتر احمدی بخاطر معرفی سایت http://dropcanvas.com