مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

و یلدای 91 این چنین گذشت...




"صرفا جهت پز دادن و هنر نمایی"



نظرات 7 + ارسال نظر
الهام شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

من به جای همتون خوردم.عالیی بود عالی و اشتها آور. جاتون خالی.

مرسی عزیزم...
پریشم توی جا یخی ژله درست کردم بیارم خونتون واسه تولدت که نشد...ولی خیلی خوشگل میشه. یجور راحتالحلقومه واسه خودش.. :) بتست

marham یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

afarin be eradat
manam delam mikhast dorost konam
sakht ke nabood?
yaldat mobarak

نه اصلا سخت نبود.. فقط باید وقت داشته باشی چون باید بذاری هر لایه ببنده بعد لایه بعد رو روش بریزی...
یادت باشه توی ژله بجای آب سرد 2 قاشق بستنی بریز.. عالی میشه!!! و اصلا به ذهنت نرسه جای بستنی شیر بریزی که اصلا خوب نمیشه...
من یه شبه 4 5 تا تجربه عالی بدست آوردم

روزهای بی بازگشت شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

به مهسا: می تونی بری تو وبم.. در جواب کامنتت ببینی! :) :*

به را ش: منم می دونم امروز روز خاص نیست!!
من برم به مهسا بگم شما چی گفتی پشت سرش!!!! ;)

را ش شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

خب آره...میدونم امروز دوم دی ماهه... مگه چیه؟(شبیه پسرخاله)
پیش خودمون بمونهاینو گفتم که مهسا دیگه از این عکسا نذاره دلمونو آب کنه...
خوی دعوایی رو هم خوب اومدی...کلی خندیدم

روزهای بی بازگشت شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

راش جان..
اولا خواستم بگم امروز دو دی دو نقطه دی
ثانیا شما کجا خوی دعوایی در من دیدی!؟

از قدیم میگن:
فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه!!!
در ضمن! ندیدم از دست و پنجم تعریف کنی!!!!!؟> هااان؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد