مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

فریبا فرشته شد...

فریبا... فرشته بچگی های من... 

از رفتنت اگه ناراحتم ، فقط بخاطر علی و آروینه و گرنه ایمان دارم جات پیش خدا خیلی راحته.

وقتی 5 صبح از خواب پریدم و شنیدم پر کشیدی ، اولین اشکم از ناراحتی بود و دومی از خوشحالی. خوشحالی واسه اینکه الان میتونی راه بری،بخندی،قربون صدقه شوهر و بچه هات بری ... شوهر و بچه هایی که مثل پروانه دورت گشتن ...

نذر کرده بودم بری مشهد... راحت پر بکش هرجا که دوست داری چون دیگه واقعا فرشته شدی...

دلم واسه چشمهای آبیت تنگ میشه...

بعضی ها حضور کمی تو زندگی آدم دارن ولی پر رنگن! مثل تو برای من...



دوست دارم... خاطره های خوبی از تو و مهربونیات دارم،بابت همه چی ممنونم...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد"



نظرات 4 + ارسال نظر
marham یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

vaghti fahmidam ashk bood ke az chehsam miomad
vali majboor boodam joloye khodam begiram
chon omid o ava yehoo negaran shodan
to ayne khodam o didam az khodam badam omad
oon alan be geryeye to che niazi dare
ta vaghti bood chikar kardi barash baraye khanevadash
hala gerye mikoni?
laaghal alan kari ke fek mikoni barash khobe ro anjam bede
3bar barash ghroan baz kardam ke bekhonam barash
har 3bar surehaye sajde dar omad
sureye noor
sureye maryam
motmaenam khoshhali,motmaenam negarani
negarane bachehat,negarane tanhaei shoharet
negarane ayandeye pesarat
fariba khodet midoni cheghad dooset dashtam
cheghad baham harf mizadim
delam barat kheili tang shode bood
kheili dost dashtam biam bebinamet
nashod afsoos hezar bar afsoos ke nashod ke nayomadam
az alan be bad ghol midam ghol midam behet
ke doa baraye aghebat be kheiry bachehat
beshe yeki az doahaye aslim
az raftanet kheili naarahatam kheili

می فهمم چی میگی..منم همین احساس رو داشتم..
حتی زجرم اینه نمی تونم واسه علی و آروین کاری کنم... کاش میشد واسشون خواهری کنم اما حیف...
این چند وقت خیلی خبر مرگ شنیدم و تازه ترینش اینکه خواهرزاده 12 ساله یکی از همکارا تو استخر سنگکوب کرد و مرد!!!!!!!!! مثل اینکه از آب گرم پریده بود تو آب سرد.......
اینجا http://helgha.blogfa.com هم شوهر یکی از کساییکه وبلاگشو می خوندم فوت شد.. دوستای وبلاگیش براش ختم قرآن گرفتن منم اسم فریبا رو هم دادم...دوست داشتی شرکت کن...

را ش یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

روحشون شاد...رسم زندگیه دیگه نمیشه اعتراض کرد

سمیه یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

بخواب مادرم آروم بخواب
:(
:(
:(
:(
:(

ای خدا .......................................................................

نقطه سر خط یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ

مرگ یاد آدم و بوی هبوط....
انا لله انا الیه راجعون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد