مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مهسا و قل هاش!

 


با توجه به پست قبل احتمالا من ازینا زیاد دارم!

(لطفه روی "ازینا" ی بالا کلیک کنید!!!!!)

چون اینا هم دوقلو نیستن و بخشی از پروژه Francois Brunelle هنرمند کانادایی هستند که آدمای زیادی رو پیدا کرده که وحشتناک شبیه همن اما هیچ نسبت فامیلی یا ژنتیکی باهم ندارن!!!

 


-------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: با تشکر از دکتر احمدی بخاطر معرفی سایت http://dropcanvas.com


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام گلم... شناختی من همون بی معرفتم... خیلی وقته بهت سر نزده بودم.. گل دختر کلی تغییر دکوراسیون دادی که ... خوشحالم که حالت خوبه و امیدوارم حال دلت از همیشه بهتر باشه

سلام مهتاب جان
برخلاف تو من روزی چندبار بهت سر میزدم و میزنم اما گفتم شاید دیگه دوست نداری منو واسه همین واست کامنت نمیذاشتم...
ممنونم که اومدی
همیشه شاد باشی کنار آقای همسر و گل پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد