مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

خدایا کمک کن

وقتی از ترس تنت می لرزه

وقتی دلشوره همه وجودتو می گیره

وقتی باید یجایی باشی ولی نیستی

وقتی باید پیش کسی باشی ولی نیستی

وقتی باید باشی تا تو بغلت گریه کنه تا آروم شه ولی نیستی

وقتی باید خیلی کارا انجام بدی ولی نیستی...نیستی...نیستی.... 

و اون تنهاست ...

اون وقته که پناه می بری به گریه، قرآن، نماز... و خدایی که پر کننده همه نداشته ها و نبودن هاست...

خدایا پر کن این فاصله هارو و دلگرممون کن به امیدی که همیشه به تو و کمک هات داریم...

گفتم امید... خدایا امید... خدایا

کمک کن...


نظرات 5 + ارسال نظر
student پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://mnway.mihanblog.com

مهسایی سلام
خیلی وقت بود وبت نیومده بودم اما...
میام چون...
امشب دلم گرفته
بیکران
امشب خیلی متنها خوندم همش گریه داشت
دلم سختتر گرفته
چکارکنم؟
مهسا جونم ....

الهام یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظهء خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم

روزهای سختی هم برای امید بود هم برای مادرش.
امید مادرش کنارش بود اما ...

چقدر برای مامانم سخت بود ؛ برای هممون سخت بود.
خدارو شکر بخیر گذشت.

مهتاب یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

من معتقدم که خدا شاید دیر جواب بده و یه نمه آدم رو دق بده ولی خلاصه یه جوابی آدم ازش می گیره... من بهش امیدها بستم....

marham پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

mamnoon
mamnoon az hame oonaei ke baraye zendegie man doa kardan,
doahaye shoma behem ghovate ghalb midad
to oon lahzei ke tars o vahshat hameye vojoodam o gerefte bood,too oon lahzei le 1000 joor fekr miomad o miraft
ghalbam ghorse ghors bood
mohem ghalbaye adamast ke beham nazdik bashe
to oon lahze man be komak ehtiaj dashtam
ke az hamatoon gereftam
merci bekhatere komaketoon
komakam kardin tasmime dorost o begiram
in balatarin komak bood
khodaya mamanoonam azat

سمیه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

دنیای امید دنیای قشنگیه ، خدای امید هم خدای مهربونیه پس به امید قشنگتر شدن دنیای امید دعا میکنم هر جا هست سالم و تندرست باشه. آمین یا رب العالمین

ممنون عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد