مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

The DAVINCI Code



بالاخره کتاب "راز داوینچی" تموم شد... می تونم بگم بی نهایتتتتتتت لذت بردم !

شاید اگه قبل دسامبر می خوندمش دیگه هیچ نگرانی ای واسه اینکه قراره یه اتفاقی برای دنیا بیفته واسم ایجاد نمی شد... و اولین کتابی بود که بیشتر از خود متن، شوق خوندن پاورقی هاشو داشتم...

از ویکی پدیا خلاصه داستانو براتون میگم:


داستان از آنجایی آغاز می‌شود که رابرت لانگدون استاد نشانه‌شناسی دانشگاه هاروارد، دیروقت به پاریس می‌رسد و یک پیغام رمزگونه دریافت می‌کند که به نوعی با جام مقدس در ارتباط است. رئیس موزه لوور به قتل رسیده‌است و در کنار نعش او با خونش ردیف رمزهایی به جا مانده‌است که نشان از یک پیام سری دارد. «لنگدان» و پلیس بخش رمزشناسی «سوفی» سر از موزه لوور در می‌آورند و شروع به رمزگشایی این نشانه‌ها می‌کنند و در کمال حیرت در می‌یابند که این علائم آنها را به آثار داوینچی می‌رساند. داستان پیش می‌رود و تاریخ شناس داستان متوجه می‌شود مقتول به فرقه مذهبی سری وابسته‌است. فرقه مذهبی که سالهاست به طور پنهانی فعالیت می‌کند و همه چیز به رازی در محل جام مقدس مربوط می‌شود. همه اینهاست که داستان را پرپیچ و خم و جذاب تر جلوه می‌دهد. "دن براون" خواننده را به سمت و سوی فرقه رومن کاتولیک می‌رساند که حقیقت مهمی را لاپوشانی کرده‌اند...


ازون جاییکه ما ایرانیها علاقه زیادی به "انتقاد مطلق" داریم، علاوه بر جمع کثیری از گروه های مختلف مسیحی که این کتاب رو تهدید بزرگی واسه خودشونو کلیساشون دونستن،ایرانیها هم کم نیوردن و این کتاب رو یه موضوع کردن واسه سخنرانیهای همیشگیشون در مورد فراماسونری و با تبحر تمام به مسئله 22دسامبر ربط دادن که یه اقدام از پیش تعیین شده واسه بهم زدن افکار عمومیه ..قبل از این حرفا هم روحانیون مسیحی ایران از مقامات ایران خواسته بودن که چاپ این کتاب رو ممنوع کنن و کردن..

اینا رو ول کنید و سراغ فیلمشم نرید... کتاب رو بخونید(فایل پی دی افشو گذاشتم)، شاید شما هم مثل من به خیلی از سوالاتون جواب داده بشه... مسئله این نیست که آیا واقعا حضرت مسیح زن داشتن یا نه( که البته اگه درست باشه خیلی تغییر توی زندگی یسری آدمها داده میشه) یا داوینچی دو جنسه بوده، مسئله اینه که واقعا کسایی مثل من کجای کاریم! و چقدرقشنگ داریم بازی داده میشیم و مثل یه نقطه ایم توی دریایی از جملات بی ربط و با ربط...


--------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: هدی ، این همون کتابیه که گفتم امتحانات تموم شد بهت میگم بخونی... 

پ ن 2: دکتر احمدی تو وبلاگشون این کتاب رو معرفی کردن و من هم همون روز شروع کردم.. ازون روز ایشون 4 تا کتاب دیگه خوندن و من فقط این کتاب 439 صفحه ای  هی بابا... این نشون میده مهندس های مملکت سرشون شلوغ تره تا دکتر های این مرز و بوم!! شک نکنید! دنبال دلیل دیگه ای هم نباشید.... آفرین


نظرات 2 + ارسال نظر
یک جراح شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.hamidahmadi.blogsky.com

بسیار زیباست

می دونم کتابو می گید ولی من فرض می کنم نظریه در مورد وبلاگم... در نتیجه در پاسخ باید بگم : "ممنون!"

marham جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

vay kheili sangin neveshte boodi
maghze man e mohandese ghadimi nakeshid
chera?!!!!!!!

چیش سنگین بود خواهر من؟؟
هر سوالی داری بپرس چرا که :
"ندانستن عیب نیست! نپرسیدن عیب است "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد