مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

حالیا معجزه ی باران را باور کن!


 من پشت شیشه با ، چشمهای بارونی

 منتظر می مونم، تنها تو میدونی

خونه بی تو شده،زندون خاطره

یاد تو میباره، از پشت پنجره



ای تو بهار من، ای تو دلدار من

بی تو خزون شده، آخر کار من

طی شده عمر من ، پشت این پنجره

بغض ابرهای دل، ریخته تو حنجره...


حتما دانلود کنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: خدایا ... خودت یه کاری کن ...

پ ن 2: امروز هندزفیری گذاشتم گوشم و تو خیابون خوندم...! انقدر چسبید که دلم می خواد همیشه انقدر تنها باشم!

پ ن 3: بهار.. خوش اومدی



   خیابان دیدار شمالی... من و بهار ... 1391/12/15 ساعت 7:10 صبح بارونی


نظرات 5 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://just2say.blogfa.com

عکس زیبایی شده...منم اتفاقا یک عکس از اطراف داشنکده گرفتم دیروز..از درخت های سبز..مثل اینکه دیگه واقعا بهار شده(البته از فردا که دما به شدت میادپایین مثل اینکه زمستون داره زور آخرشون میزنه...

دقیقا!
چه زوریم زد!

فالگیر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

ولی بدون همه ژست ها و موقعیتهای حرفه ای عکاسی خوب افتاده و منظورتون رو رسونده.

تنکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

فالگیر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

حواسم به تایم زیر عکس نبود. این نظر رو دادم دیدمش.متوجه شدم.

فالگیر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام
عجب منظره ای. سر صبحه یا دم غروبه؟! فکر کنم سر صبح باشه.

آره خیلی قشنگه...فکرتونم درسته
این عکس با اعمال شاقه! (؟!) گرفته شد...
کیف دستمه، ظرف غذام دستمه، چتر دستمه بعد ازون ور موبایلم کلید جدا واسه عکس نداره باید از رو صفحه انتخاب کرد.. تازه باید می نشستم تا این زاویه قشنگ دیده شه!
پشت درخت اگه ببینید یه آقایی هست که طوری نگام می کرد انگار ندید بدید گل و بلبلم

روزهای بی بازگشت سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

[تبسم]

اتفاقا یه دوست داشتم اسمش تبسم بود... خیلی هم متبسم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد