مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مهسا و نوعی دستگاه کارت خوان!


خیلی دلم می خواد بدونم چند نفر آدم ! چند روز! چند بار! نشستن فکر کردن و به این نتیجه رسیدن اسم شرکتشونو این بذارن!!!!؟ 





-----------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: خیلی سعی کردم طبیعی باشم و طوری عکس بگیرم که انگار فقط  دارم با گوشیم کار میکنم ولی گند زدم!!!  انقدر مشکوک زدم که از صبح همش استرس دارم از طرف بانک تجارت بیان منو دست و پا بسته ببرن   اصلا چه معنی داره اینهمه دوربین میذارن! شاید آدم کار خصوصی داشته باشه!!! والا!

پ ن 2:خداییش هم اسمشون مزخرفه هم طراحی دستگاهشون...  من اعتراض دارم!


نظرات 4 + ارسال نظر
marham یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

mahsa to aslan jat too in donya avaz shode
man rabte to ro ba riyazi aslan nemitonam peida konam
mahsa bedoone mobile mimire
aslanam fek nakon ba durbin akasi aks migerefti
TO BEDONE MOBILE MIMIRY

میبینی!!! اصلا من اشتباهی متولد شدم حتی! از اول که قرار بود پسر شم بد این شد! اصلا چی شد من رفتم ریاضی؟!
ای کسانیکه در کارها موفق نمی شوید! نگران نباشید! شاید شما برای چیز دیگری ساخته شده اید... منو نگاه کنید!
معلومه بدون موبایل میمیرم!!! شکی داشت کسی؟

روزهای بی بازگشت شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

آهااا... « [مهسا:] به بابا جونم می گفتم واسم یه دونه از اون دوربین خفنا (که مارال داشت یا معین) بخره ».

هی من می خوام ریا نشه تو نمیذاریاااا!!!! بابا من مهندس این مملکتم حقوق دارم مزایا دارم کارانه دارم!!!! تازه شاید کارشناس ارشد این مرز و بوم شم! چی فکر کردی!!! خودم گوشی می خرم بابااااااااااااااااااااااااااااا

روزهای بی بازگشت شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

من موندم تو اگه اون گوشی هات رو نداشتی، چی کار می خواستی کنی!؟ [آیکون شیطونک بلاگفا]


اون وقت با دوربین عکاسی عکس می گرفتم... یا شایدم به یه کسی که اونجا بود می گفتم با گوشیش عکس بگیره بعد میلمو میدادم بهش ازش قول میگرفتم واسم بفرسته...
هزار راه هست بابا!! غصه نخور!

مهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

واقعا اسم بی سر و ته و بی ربطیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد