مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

موجودی عجیب میز به میز من!!!

دلم میسوزه واسه پسراییکه فکر می کنن بزرگ شدن (حدودا 30!)در حالیکه حتی بلد نیستن حرف بزنن!!!!!

اینجا یکی هست که روزی 100 بار دلم می خواد برم بزنمش!  انقدر این آدم بی فکره و طوری کارمو بی فکر و در حالتی که فقط دهنشو باز میکنه که حرفی زده باشه مسخره میکنه که...  اوووووف.... 

جالبه آخرش خودشه که ضایع میشه ولی باز می خنده... و این خندش چندش آورترین چیزیه که من تو عمرم دیدم ...... 

امروز دیگه صدای مدیر پروژمون درومد و ازش خواست سکوت کنه! 

امروز خیلی خودمو کنترل کردم... خیلی!!!!!!!!!!!!!! احسنت بر خودم و خاک تو سر اون

           

  پوق پوق پوق (3تا مشت تو چش چپش) 


beaten icon

آخیش... آروم شدم...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: گاهی انقدر از مردا بدم میاد که باورم نمیشه روزی میاد که زیر یه سقف سالها باید با همچین موجودی زندگی کنم....

پ ن 2: به استثنا شدیدا اعتقاد دارم 

پ ن 3: پووووووووق ... این گیر کرده بود! 


 

نظرات 6 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

بله...هستند همچین موجوداتی..و فکر نمیکنم مرد و زن داشته باشه..کلا یکسری آدم هایی هستند که همه رو از زندگی سیر میکنند...شما به خودتون نگیرین...این آدما فقط راهش اینه که در مواقع ممکن بزنین تو پرشون و در مواقع غیر ممکن ازشون دوری کنین..
دیدم که میگم..

پر؟ مرغ؟ خروس؟شیب؟ شیب دارررر ؟!
باشه به پیشنهادتون جامه عمل میپوشانیم فقط اگه دفعه بعد جای عکس اون،عکس خودمو با چش و چال داغون گذاشتم مسئولیتش با شما..

روزهای بی بازگشت یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

جوجه ام قوی شده ... نهههه!؟

آیکونی رو که بعدش راحت شدی، بامزه ست.

جوجت از اولم قوی بود.. من فقط کشف نشده بودم عزیز جان!
دفعه بعد می خوام با پا یه حرکت جدید برم تو گوشش که ازین به بعد با خیال راحت هرچی دلم خواست بگم

marham یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

salam
man dobare omadam
mahsa cheghad hers too neveshtat bood
mordam az khande
rast migi vaghean tahamole in adama sakhte
vali man jaye to boodam
joloye khodam o enghad dige nemigereftam
vaaaaaaaayyyy cheghad delam mikhad bebinam in adam e
hers darar o
delam mikhad behesh foosh bedam
:-)))))))))

آتنا از عصبانیت قشنک گر گرفتم!!! یک چپ چپ مامانی بهش کردم و گفتم : آقای ... هرچیزی که تو سند نوشته میشه برای شما نیست که انقدر سریع به خودتون میگیرید... ! @#$%^& اینارم تو دلم گفتم فقط اینجا سانسوره...
وای الان باز یادش میفتم دلم میخواد بزنم اون چششم کبود کنم.....!!!
مرسی خواهر که با فحشات از من حمایت می کنی

مهدی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

کلی خنده دار بود ای ول
شکلکات چه باهالند

خوشحالم که حرص خوردنم انقدر دل شماهارو شاد کرد...
خدا این آقای ... رو خیر بده گویا!

فالگیر شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام
از قدیم گفتن از چیزی بدت نیاد. که بعدش سرت نیاد.
این جور همکارها از بوی پا هم بدترن.به خدا. و خدا نصیب نکنه.... ان الله یحب الصابرین و صدق الله و علی و العظیم.

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد