مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

بهار اومد.. یه مهمون قدیمی...

91 هم تموم شد...

هرجا سر میزنی بوی خدافظی میده... حس و حال رفتن، دل کندن، دور شدن ... شایدم بشه گفت بوی سلام،دل بستن،نزدیک شدن... 

بعضیا لحظه شماری کردن سال نکبتشون تموم شه بعضیها دلشوره دارن 92 هم واسشون مثل 91 انقدر خوب میمونه یا نه... 


مخاطب من،

مهم نیست من و تو جزو کدوم دسته ایم...مهم نیست .. مهم اینه این سیر میاد و چه ما بخوایم چه نخوایم طی میشه... پس برقص با سازش و زیباترین رقصتو توی صحنه زندگی اجرا کن...

بذار خدا لذت ببره از خلقت، از داشتنت... و این زیباترین عاشقیه


92،

قبل تو من 22 سالو طی کردم.. سالهایی که چشم رو هم گذاشتم تموم شدن ولی مجموعه اونا کنار هم منٍ مهسا رو شکل داد... منو به راه رفتن وا داشت، بزرگ کرد، دانشجو کرد، عاشق کرد، گریوند، خندوند، شاغل کرد و بعد از تو هم تلخی و شیرینی زیادی انتظارمو میکشه ولی با آغوش باز از ورودت استقبال میکنم ... (یه دسته گلم میندازم گردنت Grin icon )

پیش بسوی 23 سالگی، مهسای جدید،زندگی جدید و اتفاقهای خوووووووووب....

بسم الله



--------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: گفتم رقص  یاد این کلیپ افتادم (حتما ببینید خیلی فانه)...الان من پیرم یا اون؟  

نظرات 4 + ارسال نظر
فالگیر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
سال و عید نوتون باهم مبارک باشه و 92سالش سال باشه. ازونایی که تا عمر داره آدم یادش نمیره.

مرسی :)
همین طور برای شما

فرشاد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

تبریک میگم سال نو رو...و البته مثل اینکه تولدتون هم در این حوالیه..امیدوارم 30 اسفند نباشه فقط ...
به هر حال بازم میگم یکی از غریب ترین سالهای زندگیم بود..منتظرم ببینم آهنگ سال بعد چیه که خوب میتونیم باهاش برقصیم یا نه؟

و همچنین... ایشالله سال خیلی خوبی باشه مقدمه ای باشه واسه ادامه تحصیل، پیشرفت چه مادی چه معنوی، استقلال... خلاصه که هرچی خوبیه برای شما خواستاریم :)
نه من متولد ماه بهشتیم... اردیبهشت
بگم بندری بزنه یا بابا کرم؟ یا شایدم آهنگی متناسب تانگو؟ :))

روزهای بی بازگشت دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

گویا یادم رفت بگم انتخاب تصویر زیبایی که گذاشتی.. نشان از حسن سلیقه و اعتماد شما ست هموطن!!!

بلهههههههههه شما همیشه یادت میره از خلاقیت ها و توانایی های من تعریف و تمجید کنی خانووووم :)
فقط نمی دونم چرا تو دوستی یه بد سلیقگی کردم! واقعا چرا؟!!!! :))))

روزهای بی بازگشت دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

اتفاق های خوب؛ پیش به سوی مهســــــــــــــــــــــــــــــــا

نمی دونم چرا من وقتی فایلی رو دانلود می کنم می زنه 4 تا دانلود!؟ خواستم بگم اول و آخرش.. من و تو واسه هم می مونیم (در فضای وبلاگی).

تو عشقی :* در هر فضایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد