مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

آبی مثل آرامش

خوب... 92... سلام 

از چند روز پایانی سال 91 داشتم فکر میکردم که دوست دارم امسال چه رنگی باشه تا سفره هفت سینو بچینم... پارسال به افتخار ورود یسنا خانوم به خانواده (که همین الان یه پست راجع به تولدشم میذارم) رنگ صورتی رو انتخاب کردم.. و برای امسال... وقتی چشامو بستم دلم لک زد برای آرامش... واسه حسی که چند سالی هست ازش بی نصیبم... حسی که یک اتفاق دلهره ای رو تو جونم تثبیت کرد که علنا داغونم کرد... اتفاقی که 3سال ازش گذشت! و من هنوز با نزدیک شدن به 13 فروردین یادش میفتم و تنم میلرزه..هنوز شبهایی هست که کابوسش دست از سرم بر نمیداره..هنوز استرسش دستامو یخ میکنه...همه اینارو گفتم که بگم وقتی چشممو بستم دلم "آبی" خواست.. دلم آرامش رنگ آبی رو خواست... خدا همیشه برای من رنگ "آبی"و "سفیده"... گاهی سفید تر،گاهی آبی تر... و تصمیم گرفتم امسال "آبی" باشه... به آرامش آسمون،به وسعت دریا،به رنگ...به رنگ خدا...



الهی به امید تو...



نظرات 13 + ارسال نظر
ruzhaye bi bazgasht یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://thehumanlife.blogfa.com

@ Ra sh

Are.. faghat hamun diruz.
cherasham miduni dige... (icon e delam o shekundi.. boro halesh o bebar).

را ش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

آهااا...مامان بزرگم سفره هفت سینش بیشتر شبیه سفره ناهار و شامه...بچه بودم پیش خودم می گفتم حتما ما هستیم اینا رو میذارن بیرون...ما که رفتیم زودی کل سفره میره تو یخچال:دی
سفره شما ترکیبی از این سفره و هفت سین عادیه...اسمش هم یاد گرفتم"حداقل هفت سین"

@روزهای بی بازگشت
چراااا؟؟فقط امروز؟؟از فردا دوستمان میداری؟؟

روزهای بی بازگشت شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

@ مهسا & را ش :

امروز دوست تون ندارم.

را ش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

@روزهای بی بازگشت
زورت به بچه میرسه؟؟
خب میخواستی زودتر بیااااای

بچه ها دعوا نکنین....
من خودم یه سرچ زده بودم

روزهای بی بازگشت شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ق.ظ

@ را ش



تا تو باشی منو اذیت نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد