مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

زندگی چیست؟ عاشقی کردن


 پاک شد



من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق

چار تکبیر زدم یکسره بر هرچه که هست

می بده تا دهمت آگهی از سر قضا

که به روی که شدم عاشق و از بوی که مست...

این یه بازیه...



این گل رو روز تولدم واسه خودم خریدم...

خیلی وقته دیگه گل نمیده... خدایا اون قدی که من نگران گل هامم تو هم نگران من هستی؟

میبینی خیلی وقته پژمردم؟ تو که تو قلبمی میبینی چقدر سرد شده؟

واقعا هستی؟

خدای خوبم؟ خدای خوشگلم؟

من گذاشتم رفتم... تو چرا خبری ازت نیست...


کمک به هم نوع

لطفا کسانیکه گروه خونی +B دارند یا کسی رو با این گروه خونی میشناسن، حتما ادامه مطلب رو بخونن

  ادامه مطلب ...