مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

دو سالگی تموم شد...

شب تاسوعای 90 اینجا باز شد...خواستم یجارو داشته باشم واسه خودم و خدای خودم و حرفای دل خودم

یجا واسه خودخواهی های خودم ... کلنجار رفتن های خودم ... دغدغه های خودم ... واسه تنبیه خودم ، تشویق خودم...

یجا که "من" ، من رو بغل بگیره و دلداری بده...یجا که آسمونی شه واسه خونه دلم و دلتنگی هام..

این بود که "لرزانکی برای آسمان ، تا شاید ببارد" شکل گرفت... آخه آسمون بارونی رو خیلی دوست دارم...

گذشت... هرچی گفتم ببار، نبارید... هرچی گفتم نشه، شد... هرچی گفتم نکن، کرد... هرچی گفتم نمی خوام! گوش نکرد... این بود که فهمیدم زور زمونه زیاده! خیلی زیادتر از زور بازوی من جوجه ... این بود که اینجا به اسم "اجبار زمانه ، نام جدیدیست برای واقعیت های زندگی" شکل گرفت...

الان دیگه حسابی مشت و مالم داده و داره من رو با طب سوزنی درمون میکنه ... فرقش اینه جای سوزن نیزه برداشته و جای نقاط درمانی، رفته سراغ نقاط حساس غیر قابل درمان! زمونست دیگه... کاریش نمیشه کرد... باید گذروندش و لبخند زد... باید ساخت و سوختن رو نگاه کرد...باید...باید...باید نیزه درمانیش رو به جون خرید...

اینجاست که "نیزه درمانی" شکل گرفت... چرت ترین اسم ممکن برای یک وبلاگ

دو سال پیش نتیجم این بود که امام حسین به خدا "اعتماد" کرد تا تونست خیلی چیزارو تحمل کنه...پارسال اینطور تکمیلش کردم که "کسی که عاشق شه ، میتونه اعتماد حقیقی کنه" و گیر کار توی عاشقی کردنه... و امسال به این نتیجه رسیدم که عاشقی کردن گنده تر از دهن خیلی از ماهاست ... خارج از تمام ادعاهای گنده و عجیب غریبمون ... فراتر از باور محدود به دنیای کوچیکمون... و اگه گنده تر از کالبد کوچیکت بخوای باشی، آخر عاقبش نیزه درمانیه :)

اگه عاشقی ، اگه اعتماد کردی و مهم تر از همه ، اگه "یا حسین" دلت رو میلرزونه ... بسم الله

وارد سه سالگی میشیم....


نظرات 4 + ارسال نظر
فالگیر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

فکر کنم به نیزه دوزی هم نیاز داشته باشم.

راست میگیدا.... حواسم به اینجاش نبود...

فالگیر پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام
یعنی اینقدر پوست کلفتی ایجاد شده که برای تلنگر زدن نیاز به نیزه هست. نیزه رو اصولا قطبی ها(چه جنوبی چه شمالیش) برای شکار فک و فیل دریایی بکار می بردن یا تو جنگ ها برای کشتن دشمن. مفهموم اسم اما جالب و درخور توجه هست.
معرفت و عاشقی با هم مخلوط بشه معجزه اش میشه عاشورا و وقایعش.تو مقیاس بالاش که میشه به امام حسین و خدا اشاره کرد. تو مقیاس پایین ترش هم به رابطه یارانش با خودش اشاره کرد. اونهایی که معرفت داشتند انتهای عاشقیشون رو ماندگار تموم کردند.
سه سالگیتون مستدام.

سلام
نمی دونم والا شاید منم با فک یا فیل دریایی اشتباه گرفته!
جملات زیبایی گفتید... فکر کنم شما هم نیاز به نیزه درمانی دارید :)
مال شما مستدام تر

روزهای بی بازگشت پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

یه لحظه فکر کردم اشتباه اومدم!!

نیزه درمانی.. آره خب.. اسم چرتیه!! P: (;

وقتی یکی می خواد دنیا یا زندگیش رو از یه دریچه ببینه..
نشون دادن دریچه های دیگه بهش، کار سختیه.

13 آذر میام تولد اینجا رو تبریک می گم.

خودمم میام حس میکنم اشتباهه باید برگردم! :)
باز ازون جملات فلسفی کف کننده گفتیا...
بیا بیا... منتظرتم

امیر حسین سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

بسم الله

گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور

2 سالگی مبارک :)

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد