مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

2/20 - 2/26

این هفته رو به نام هفته "مهسا" نام گذاری می کنم

23 سالگی ... با احترام بدرقت می کنم

24 سالگی ... مشتاقانه به استقبالت میام

مقدمت پیشاپیش عشق باران




این آهنگ (آهنگ وبلاگم) ، زیباست...

همیشه برام زیبا بوده

مثل این هفته


نظرات 3 + ارسال نظر
[منورسازان] ;) سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ق.ظ

(چرا این پستت رو شنبه ندیدم!؟)

هفته ات مبارک. :*

راستی.. من هنوز فلسفه این که آدما چرا لااقل روز تولدشون خودشون رو دوست می دارن (!) نفهمیدم!!! با همه چیزایی که نیستن.

چون به من بی توجهی
می خواستم اسمشو به جای هفته بزارم تولد تا تولد ... از سه شنبه تا جمعه
از من تا تو
لااقل روز تولدت در فلسفه ذهنت رو ببند
بازم تولدت مبارک دوست خوشگلم:*

فالگیر شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
چه خجسته.
آدم این آهنگ رو میشنوه احساس می کنه یه جوون قرن 20 یکی از دهاتهای منچستر هست که با دوچرخش غروب آفتاب رو میشکافه و میره سمت خونش!
دم اردیبهشتی جماعت گرم. میلادتونم مبارک پیش پیش.هر چندسالی که دوست دارید بشید بشید!

سلام
میبینم که دقیقا من رو و زندگیمو و شرایطم رو متجسم شدید!!! :))
من کلا تو افق محو میشم
ممنون بابت تبریک
چه خوب! 1 هفته پیش پیش تبریک جمع کردن واقعا لذت بخشه

امیر حسین شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
مبارکههههههه :)
ایشالله 100 ساله شی نه 120 سال کمه کلاغه به خونش نرسید :)

سلام
ممنونم اگه شما خرج 100 سالی که باید به زندگی تو این دنیا تن بدم رو میدید من زنده بمونم اگه نه که طول زندگی مهم نیست عرضش مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد