مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

نمی‌میرد دلی کز عشق می‌گوید

6 سال پیش ...

14 مهر 1387 ... راهروی سایت صنایع ... وقتی از دور دیدمت فکر نمی کردم این آدمی که دارم میرم سمتش به زودی میشه تمام زندگیم ... تمام مهرم  ... 

یاعلی گفتیم ... بارها با خودم گفتم که این راه سخته و من کم طاقت ، ولی وایسادم ... چون ایمان داشتم به اون آرامش قلبی ... به اون راهی که هردو آرزوشو داریم ... ایمان داشتم به ساخته شدنمون ... به اون حس قوی ای که ما رو کشوند سمت هم!

چند ساعت ، روز ، ماه ، سال ؟ تو یادته؟ تو میدونی؟ برای من شده همه عمرم ... شده اون نقطه عطفی که براش به دنیا اومدم ... شده مرکز دایره زندگیم ... که از گردش بی هدف دور این محیط دایره خلاص شدم ... که فهمیدم مرکزی هست و وحدتی ... که چقدر قشنگه باهم چرخیدن و دایره هامون رو یکی کردن... 

چندسال واسه همدیگه شدیم مرکز ... هدفمون از بودن، از پیشرفت ، از نفس کشیدن ... و این وسط من و تو هی دور شدیم و نزدیک، هی کش اومدیم و ول شدیم ... هی اشتباه هی اشتباه هی اشتباه ... و نمی فهمیدم چرا؟! مشکل کار کجاست؟!

خدا شد مرهم همه خستگیا ... خدا شد شاهد اشکام ... خدا شد کیسه بکس عصبانیت هام ... 

و تو همیشه آرومم میکردی که اون خوبه ... بدی از ماست ... آروم باش و گوش کن چی می خواد بگه ...

راست میگفتی ... گاهی میشنیدم حرفاشو ... ولی شنیدنش درد داشت ... چون شکستن درد داره و باید فرو ریخت برای ساخت بنایی جدید! ولی اگه فرو میریختم و تو دیگه پیشم نبودی؟ اگه نبودی که منو بسازی؟ اگه نمی شد؟ اگه اگه اگه....

این اگه های لعنتی که منو بارها تا لب مرز نابودی برد ... این اگه های لعنتی که منو عصبی کرد ... شادیمونو گرفت...

آره ... یجورایی شدیم ترمز زندگی هم ... ولی بهم گره خوردیم! باید چیکار می کردیم؟

مثل دوتا بچه که دیگه تمام گریه هاشون رو کردن ، خودشونو به در و دیوار زدن و دیگه نای رو پا ایستادن هم ندارن از خودمون گذشتیم ... از همدیگه گذشتیم ... برای خدا شدیم! تو اوج ناتوانیه انسان ،حضور خدا پررنگ ترین حالت خودش رو داره!

آره! شدیم برای اون مرکز! خدا اون مرکز بود ! وحدت ما از اون بود ... 

اونجا بود به جواب این سوالم رسیدم که چطور دو تا بال میتونن پرواز کنن وقتی وحدت  و بدنه مشترکی بینشون نیست؟! اونجا بود فهمیدم چطور باید بشیم دو بال واسه پرواز ... اون نقطه اشتراک کجاست ... که چرا و چطور من و تو باید ما شیم... اونجا بود که از حرف به عمل رسیدیم ...

اونجا بود که خراب شدیم ... ساکت شدیم ... و خدا کمک کرد دونه دونه وجودمون رو خودمون دست تنها بسازیم ... اونجا بود که فهمیدم چرا باید دور میشدیم ... چون باید خودمون ساختن رو یاد می گرفتیم ... حالا میشه بهم تکیه داد!

گذشته ما از طلاست ... گذشته ما همون تیکه های طلاییه که از لجن کشیدیم بیرون ... گذشته مارو ساخت




و حال ... و حال ... و حااااال که همه آرزوی ما بود داره به واقعیت تبدیل میشه ... حال داره میشه وصال ... و من چقدررر دوست دارم تو حال بمونم ... چقدر دوست دارم بیخیال از آینده یه گوشه دنج بشینیم و انقدر نگات کنم تا باورم شه خود خودتی که  جلوم نشستی ... خود تویی که لبخند خدا رو تو چهرت میبینم ... خود تو که افتخار می کنم به وجودت ... به روح بزرگت!


زندگی ... میخوام تو لحظه لحظت غرق شم ... می خوام بو بکشم ... مزه کنم ... ببینم ... زندگیییی کنم لحظه هاتو

می خوام باور کنم اون روزها تموم شده ... می خوام مطمین شم بیدارم

... دیگه بسه خواب بد دیدن ...



پ ن 1: یک خط از این نوشته حذف شد ... نه واسه اینکه خلافش بهم ثابت شده باشه، نه! نیازه زمان بگذره ... شاید یکروز این یک خط شد چندین صفحه و ازش نوشتم

پ ن 2: 9 مرداد 1393 مهر ما با محرمیت ابدی شد ... تا این روز باید صبر می کردیم ... صبر ... فقط 3 حرفه ولی اونقدر سنگین و بزرگ که گاهی کمر آدم زیرش بارها میشکنه ... 

پ ن 3: پروردگارا ما را تسلیم فرمان خود قرار ده و از نسل ما امتى فرمانبردار خود پدید آر و آداب دینى ما را به ما نشان ده و بر ما ببخشاى که تویى توبه‏پذیر مهربان (128بقره) 




نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ

مهسا جان بهت تبریک میگم.
الان به جواب سوالم که چرا ازدواج نمیکنی رسیدم.
ارزوی زندگی پر از مهر رو براتون دارم.
و در جواب راش اینکه ما هم کادو میدیم و هم شام.
اما کاکنوس نداریم.

ممنونم زهرا جان
من هم آرزوی خوشبختی و زندگی گرم و عاشقانه برات می کنم
کاکتوس نداری اشکال نداره ولی داشتن گل و گیاه از شروط لازم و ضروریه

را ش جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ

مهم نیس...منم بعد 23 سال فهمیدم خانوم شکم پرست
شما ی بار اومدی انتظار داشتی 2 نفر مهمونت کنن؟ انتظار داشتی 2 تا بستنی بخوری؟کاردمقوایی بخوره به اون شکمت
این دفعه که خواستی یواشکی بیای واسه خاطر بستنی هم شده خبرم کن
دیدی بحث رو از کجا به کجا رسوندی!

را ش دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

زرنگی؟؟؟میخوای برلیانو بگیری و بعدش بفروشی بری 100..00000 تا کاکتوس بخری بیای دل منو بسوزونی؟؟؟؟نه خیــــــر....من از تو زرنگترم...همون یه دونه کاکتوس کافیه
تازه داری با یکی کل میندازی که ناخواسته اهل شهری معروف به اصفهان مازندرانه...

اااااااااااااه چجوری دستمو خوندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جدی به این اسم شهرت داره بابل؟! چطور من بعد 4سال نشنیدم!
البته دیدم شما یکبارم مارو بستنی ماست مهمون نکردیا! باید زودتر از اینا میفهمیدم!

را ش یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ب.ظ

چشم حتما ....البته شما هم ک میدونی ما کادو"کاکتوس" میدیم
ی گلدون به قبلی اضافه شد...همینجور ادامه بدیم دفعه بعد با یه وانت(پراید وانت)باید بیای سر قرار

امیدوارم همون ی ظرف سالاد هم بهمون برسه(یعنی میشه؟؟!!!)...انسان با امید زنده ست!!!:S020:]

کلی خندیدم ازین جواب دادنت ... جوابت واقعا دندان شکن بود ...
ولی حیف که نمیدونی گل و گلدون برای من جذاب تر از سرویس بلریانه ... واسه همین اگه میخوای حرصمو بخاطر شام سالاد دادن دربیاری یه سرویس بلریان بیار نه کاکتوس

[ بدون نام ] یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

پیش بینیم تا الان ژنرال دو گل از آب اومد دیگه.گفتم بعد سنی که فردیت رو در تایمهای زوج به پایان رسوند چیز خوبی دربیاد که اومده دیگه.الان در ابتدای زوج بودن تایم عمرتون به نوعی مزدوج شدید.این اولین طالع خوش بود..خدا هم عنایت خودش رو نشون داد!
اعداد رو در زندگیتون دست کم نگیرید البته غرقشم نشید.

الحق اسم فالگیر برازنده شماست
میگم نکنه این طرح زوج و فرد هم زیر سر شما باشه؟ در طالع اعداد چیزی در مورد این خاله زاتون نمیبینید؟ که کی دست از این رفتاراش بر میداره و میاد مراسم دوست با دوستیه 6 سالش؟
اگه میتونید از ارواح و بالخصوص " مار " هم استفاده کنید عالی میشه... اینطوری حتما میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد