مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

من معتکف پنجره فولادم و تا صبح ... گنجشک دلم پر زده بر صحن و ضریحش

یا شافی .. یا کافی .. یا رائی .. یا هادی .. یا باقی .. یا باری .. یا علی .. یا غنی .. یا حَفِی .. یا وفی .. یا قوی .. یا رّقیب

امروز 80 نفر یک صدا ازت خواستیم ... یعنی یکی نیست تو این جمع که به آبروی اون رومون رو زمین نندازی؟!


یا سمیع .. یا بصیر .. یا قدیر .. یا رحیم .. یا حکیم .. یا علیم .. یا حلیم .. یا خبیر .. یا حسیب .. یا حمید .. یا قریب .. یا جبّار

پشت آقامون امام رضا اومدیم جلو ... یعنی میشه تو این روز تولد دست خالی برمون گردونی؟!


یا خالق .. یا واحد .. یا واسع .. یا ناصر .. یا قاهر .. یا کریم .. یا کبیر .. یا ودود .یا وتر .. یا نّور .. یا الله .. یا إله .. یا سّلام

مگه میشه صدا و اشک  و ضجه ما این پایین هیچی رو عوض نکنه ای خالق همه آسمانها و زمین؟!


یا رّؤوف .. یا وکیل .. یا مبین .. یا محیط .. یا لطیف .. یا أحد .. یا صّمد .. یا باطن .. یا باعث .. یا باسط .. یا حقّ .. یا رّبّ

از ته دل ازت میخوام ... به محمد ، به علی، به فاطمه ....... خدایا به فاطمه!!!!! مگه میشه عرشت نلرزه؟!


یا فالق .. یا قابض .. یا کاشف .. یا نّاصر .. یا وارث .. یا رّازق .. یا صّادق .. یا صانع .. یا طّاهر .. یا فاطر .. یا ظّاهر .. یا وهاب

بی بی اونجا پیشته ، مطمینم شفای پسرش رو ازت میخواد ... مگه میشه مادر دعا کنه و نشه؟!


یا خیر .. یا حی ..  یا غفور .. یا اول .. یا آخر .یا مؤمن .. یا مهیمن .. یا أعلی .. یا بدیع .. یا أکرم .. یا حفیظ .. یا تّواب 

به ما ببخش همه کوتاهی هامون رو ... مگه میشه نبخشی تو که بخشنده ترین و مهربان ترینی؟!


یا عَفُوّ .. یا فرد .. یا قدّوس .. یا قیوم .. یا مصوّر .. یا دّیان .. یا شکور .. یا عظیم .. یا قدیم .. یا مجید .. یا عزیز .. یا مقیت

دونه دونه صفحات کتابت رو میبوسم ... مگه میشه ختم قرآن و آیه های نورانی کتابت تاثیری نداشته باشه؟!


یا سید .. یا متکبّر .. یا سبوح .. یا شهید .. یا عدل .. یا غیاث .. یا فتّاح .. یا ملک .. یا قاضی الحاجات .. یا مولی .. یا منّان .. یا ضّر .. یا برّ .. یا ذّاری .. یا جلیل .. یا رحمان .. یا جواد 

یا جواد

       یا جواد

               یا جواد 

                             ...



آقا جون این جا رسمه روز تولد کیک میگیرن کادو میبرن ولی من رو سیاه روز تولد شما هم طالبم و شما مطلوب ... از دور ضریحت رو میبوسم ... این اشکارو قبول کن و شفاعتمون رو پیش خدا کن ... 



دیشب موقع خواب داشتم فکر میکردم دیدن درد کشیدن بابا واسه دختر فراتر از هر دردیه ... نفسم گیر می کنه وقتی بابام دست و پاش گز گز میکنه ... یا زینب کبری ... چی کشیدی ... چی کشیدی ... 



نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://aida.special.ir

سلام عزیزم
به یادت هستم و دعا میکنم...
به امید خدا...

ممنونم
امید به خدا

آیدا جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ http://aida.special.ir

سللام عزیزم
من همه وقت به یادتم و دعات می کنم....
ایشالا پدرت بزودی سلامتی شون رو به دست بیارن.

....................

این جملات بالا رو دیشب تو خواب گفتم! گفتم بیام تو بیداری هم برات بنویسم.

سلام عزیزم
چه حس خوبی بهم دست داد با خوندن کامنتت...
ببخش که منم شدم جز هذیون هایی که بدخوابت می کنن :*
خیلی خیلی ممنونم از مهربونیت آیدای خوبم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

حال خراب توی بی معرفت، چقدر حال منو بد می کنه.

من.. من، تنهایی درد کشیدم. عصر چهارشنبه 17 شهریور 89.. حوالی ساعت 18:30.. تنهایی رفتم شاه چراغ.. گفتم شفا.. اون خالق آسمان ها و زمین.. اون کریم.. کبیر.. لطیف.. اون قاهر.. شفا رو در مـــــــــــــــــرگــــــــــــــــ دید..

حوالی 21:30 برگشتم سوئیت.. از نیم ساعت قبلش شماره معکوس روز های پایانی شروع شده بود.. و تنها 96 ساعت بعد..

عقده اش تا آخر عمر، به دلم می مونم.

آخ آخ دیدی یادم رفت جمعه بگم بیای خونمون؟! :((
ببخشید واقعا ببخشید
باور کن بی معرفت نیستم ... دیگه هم این پست های مزخرف منو نخون.اصلا وبلاگ منو از ذهنت حذف کن :*
دوست دارم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد