مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وقتی حس می کنم داره به قلبم فشار میاد ، میام در اینجا رو باز می کنم ... زل میزنم به کیبورد سیاه و بین "حرف های" سفیدش دنبال کلمه ای می گردم که بتونه بار روی قلبم رو کم کنه  ... 

دیشب برای اولین بار بابا از درد زیادش سرم داد زد و گفت برم بیرون ... گفت نمی خواد هیشکی پیشش باشه ...  

میترسم از روزی که ناامید شه ... وقتی میگه هیچی تاثیر نداره ، هیچی دردشو کم نمی کنه بوی ناامیدی رو حس می کنم ... بابای صبور و پر امید و محکم من از درد خسته شده

آدمیزاد زود کم میاره ... البته در مقابل صبر و زمان خدا زوده و گرنه چند ماه درد 24 ساعته هر ثانیش یک عمره ... دیشب مفاتیح رو گرفتم دستم و با التماس پاهای بابا رو گرفتم تو دستم و دعای مشلول رو خوندم ... به تمام اسما خدا قسم دادم که دردش کم شه و بخوابه ولی نشد ... اونجا بود که بوی ناامیدی رو باز حس کردم ... 

که خدا ! چی شد؟! چرا کم نشد؟!! خدا؟!!!! الو؟! ... و این جاست که پارازیت میفته بین ارتباط بنده خدا با خدا

یاد حرف آیدا افتادم که میگفت تو این شرایط آدم بارها دور میشه و نزدیک ...

و لعنت فرستادم به شیطان رجیم و رفتم تو اتاقم ...

شب و خواب مایه آرامشه ولی تو خونه ای که پدر از اومدن شب بیزاره و درد امونش رو بریده ، شب و خواب به چشم آدم حرومه ... 

اگه این درد خوب نشه پیوند نمی کنن ... اگه پیوند نکنن یعنی درمان بی درمان ... اگه درمان بی درمان یعنی ...


یا مُسَبِّبَ الاْسْبابِ یا مُفَتِّحَ الاْبْوابِ یا مَنْ حَیْثُ ما دُعِىََجابَ

یا طَهُورُ یا شَکُورُ یا عَفُوُّ یا غَفُورُ یا نُورَ النُّورِ یا مُدَبِّرَ الاُْموُرِ

یا لَطیفُ یا خَبیرُ یا مُجیرُ یا مُنیرُ یا بَصیرُ یا ظَهیرُ یا کَبیرُ یا وِتْرُ

یا فَرْدُ یا اَبَدُ یا سَنَدُ یا صَمَدُ یا کافى یا شافى یا وافى یا مُعافى

یا قاضِىَ الْحاجاتِ یا مُنْزِلَ الْبَرَکاتِ یا راحِمَ الْعَبَراتِ یا مُقیلَ الْعَثَراتِ یا کاشِفَ الْکُرُباتِ یا وَلِىَّ الْحَسَناتِ یا رافِعَ الدَّرَجاتِ

اَنَا اَسْاَلُکَ یا اِلهى وَ اَدْعُوکَ یا رَبِّ وَ اَرْجُوکَ یا سَیِّدى

وَ اَطْمَعُ فى اِجابَتى یا مَوْلاىَ کَما وَعَدْتَنى وَ قَدْ دَعَوْتُکَ کَما اَمَرْتَنى

فَافْعَلْ بى ما اَنْتَ اَهْلُهُ یا کَریمُ وَالْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ

وَ صَلَّى اللّهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعین

نظرات 7 + ارسال نظر
شریف چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:53 ب.ظ

هرکس دردی دارد اگر درد زیاد است ۵ بار سوره غاشیه را بخواند صددرصد درد ساکت میشود هر ۵ تا هدیه کند به پنج تن آل عبا یکبار بخواند و اگر در ساکت نشد ۵ بار مجرب است ان شا‌الله سوره کوچک است

شریف چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:04 ب.ظ

شش سال است بیمار هستم دکترا می گویند کاری از دست ما بر نمی آید بیماری شارکو دارم و تمام دعاها را خواندم بعضی از دعا ها اجازه می خواهد من با اجازه هم خواندم هیچوقت امیدم قطع نشده ان شاءالله تمام بیماران شفا پیدا کنند و منهم شفا پیدا کنم

دختر تنها دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من توام یا تو من؟
از بابات چه خبر؟

را ش چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ

امیدوارم هر چه زودتر یه پست خوب در مورد سلامتی کامل بابات بذاری...من هم براشون خیلی دعا می کنم

ان شاالله
ممنونم عزیزم:*

سین سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام
ان شاء الله هرچه زودتر بهتر بشن
میشه بپرسم، بابا بیماریشون چیه؟
عزیزم دعا می کنم این روزها هرچه زودتر تموم شه

سلام
ان شاالله به خیر و خوشی تموم میشه ... ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد