مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

16آذر

امروز واسم پر از خاطره بود... 

3 سال پیش همچین روزی 16 آذر 87 ساعت 5 من رو صحنه بودم و تو سالن صمیمی دانشگاه اولین اجرای زنده سنتورمو تجربه کردم...

همه بچه های مجله یه گوشه سالن جمع شده بودن و تشویقم میکردن و بین اون همه ادم تشویق اونا ترسمو کم کرد... 

... 

3 سال پیش...  

و کی میدونه این 3 سال به من چی گذشت...  

 

دانشجو!!! روزت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

خوشحال شدم! این خاطرت و از زبون خودت شنیده بودم*

روزهای بی بازگشت پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.thehumanlife.blogfa.com

۱۶ آذر۸۷ - در حد دانشگاه فسقلی ما - بازم به یاد موندنی بود. ای کاش بازم ۸۷ بود.

روزت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد