مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

حباب زندگی

حس یه حباب رو دارم که تو یه گل خونه پر کاکتوس گیر کرده با یه در خروجی... 

استرس داره... 

اگه باد بیاد یا احتمال داره به یکی از اون هزارتا کاکتوس بخوره یا از اون جهنم بره بیرون... 

... 

کاش جای این همه زجر یکی بیاد و منو بترکونه...  

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

salam
manam omadam
vali kheili diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrr
behtar chizi nagam

عزیزم...بی صبرانه منتظر اومدنت بودم :*

الهام پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

شادیت آرزومه.

منم همین طور عزیز دلم :*

mah-sa جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

عزیز دلم...
چی بگم... فقط ممنونم از اینکه همیشه هستی.. اونم شاد!

الهام جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

قربون دلت برم.
امروز خیلی دلم هوات و کرده.از ناراحتیت خیلی ناراحتم.غم دارم.
کاش می تونستم کاری کنم.برم تو دلت و هرچی نقطه تاریک و سیاه هست پاک کنم.ولی حیف که کاری جز دعا کردم از دستم بر نمیاد.شایدم بهترین کاره.دل خدایی رو باید به خدا سپرد.صاحبش اونه.
انسان های بزرگ دو دل دارند؛
دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که میخندد و آشکار است
"پروفسور حسابی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد