مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

ای دل...

 

دیروز رفتم بازار 

بازار چشم و ابرو 

گیسوی کمند 

قد بلند 

رنگ و ورنگ 

 

تا رفتم تو همه ذل زدن بهم  

یکی میگفت ...قد؟  

-من اومدم که....

یکی میگفت... وزن؟  

-نه اشتباه نکنید...

یکی میگفت .. .وای چه نازه! 

-من میخوام... 

یکی میگفت یه پرده گوشت داشت خوب بود! 

-... 

یکی میگه جاش قدش بلنده 

-آخه منکه... 

اون یکی میگه چشم و ابروت نجاتت داد. خوب حالا چند؟ .... 

 کسی اشک ریخته شده رو ندید 

خواستم بگم

... دل بخیه خورده سیری چند؟!  

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب(دریا) شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام جالب بود...دل من شکسته سیری چند؟
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی منتظرتم دوست من فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد