مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

معجون

سوزش قلب چیزیست عجیب دیوانه کننده!

احساس خلا توام با دلتنگی معجونیست بی همتا!

مخلوط این سه میشود حال و روز من 


:)


نظرات 1 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

صدایی که بی صدا ماند
فریادی که به فریاد زدن نرسید
و سکوتی که در سکوتش غرق شد
من بودم
آرزویی که آرزو ماند
رویایی که در خیال مرد
و خوابی که تعبیر نشد
سرنوشتم بود
همه ما یک منیتی داریم و یک سرنوشتی.
در هر حال
من اگر خارم و گر گل.چمن آرایی هست
که از آن دست که او می کشدم می رویم.

الهام وقتی اون سالی که اینو گفتی برام خوندیش کاملا حسش کردم ... الان دوباره یاد اون روز افتادم و اینکه چقدر این متنتو میتونم حس کنم.

ان الفضل بید الله
یوتیه من یشا و الله واسع علیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد