مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

من و چیزای جدید

من وارد دوره جدیدی از زندگیم شدم...

الان چون بیشتر درد داره تا خوشی نمی نویسم..هروقت به تعادل رسید شرایط برمیگردم با کلیییی حرف :)

راستی... آمار سایت به طرز عجیبی بالا میره..کسایی که میان و میرن یه اعلام حضوری بکنن تا من تو لیست خوشحالیم براشون حاضری بزنم.

دریغ نکنید 

نظرات 2 + ارسال نظر
را ش چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

منم حاضر... اما چون نخود و کیشمیش(!!!)نخوردم نظر نمیدم
اصرار نکن...نظر نمیدم...

بابا تو و هدی چقده شیکمویید!!!! من به تنها چیزیکه فکر نکردم نخود کیشمیش بود!!!! دعا کن یبار دیگه برم حتما حتما واست نخود کیشمیش میارم بخوری...
تیک حاضریتو خوردی... بعدی...

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

موفق باشی و.. به روزهای خوشش برسی.

ضمنا.. حاضر.

ﺗﻮﮐﻪ ﻋﺸﻘﯽ...
ﻣﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﺸﻮﻧﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﻣﯿﺮﻡ...ﺁﺧﻪ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﯾﻪ ﺣﻘﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﺣﻖ ﺧﻮﻧﺪﻧﻢ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻥ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯾﻪ ﺣﺎﻟﺎ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻥ ﯾﻪ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﺑﺎﺷﻪ... ﺑﺪ ﻣﯿﮕﻢ ؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد