مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

دیده ها و ندیده ها

من امروز مردی رو دیدم که پاشو 180 درجه وا کرده بود و همین طور نشسته بود به افق نگاه عالمانه میکرد!

من امروز خانمی رو دیدم که با یونیفرم هواپیمایی و کفش پاشنه بلند طوری میدویید و ورزش میکرد که دهن منو از تعجب باز کرد!

من امروز خانمی رو دیدم که طوری روسریشو پشت گردنش گره زده بود و خوش خوشان میدویید که یه لحظه نیشم باز شد و فکر کردم آخ جون من اومدم خارج!

من امروز دختر پسری رو دیدم که توپ بدمینتونشون رفته بود بالای درخت و پسره دست به کمر وایساده بود . میخندید ولی دختره با چوب افتاده بود به جون درخت!

من امروز کلاغ و کفتر چایی دیدم که زل زده بودن بهم و منو یاد صحنه های عاشقانه عارفانه انداختن!

من امروز دختر پسری رو دیدم که با تیپ خفن ورزشی دست به دست هم 1 ساعت دور حوض قدم میزدن و ورزش قلب میکردن!

من امروز یه پیرمرد مو نارنجی دیدم که دقیقا لباس کارآگاه گجد فقط مشکیشو پوشیده بود و دکمه هاشو تا چونش بسته بود حتی با همو کلاه،یه رز قرمز گرفته بود دستش و هی بو میکرد و عشوه خرکی میومد!

من امروز مرد جاافتاده ای رو دیدم که داشت به شدت ورزش میکرد و وقتی یه خانم از جلوش رد شد  گفت ماشاالله!... و من خیلی از تیکه مومنانه و مذهبیش تعجب کردم و ازش متشکر بودم که حتی در نگاه هیز و چندش آورش از یاد خدا غافل نیست! 

من امروز خودمو دیدم که رفتم وسط تیم ورزش صبحگاهی پارک لاله وایسادم و بدون اینکه به خودم تکون بدم هروقت دست میزدن عین بچه ها می خندیدمو با تمام وجود دست میزدم و هوووووووووو میکشیدم !


-----------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1: خواستم بگم اینه اوضاع و احوال پارکهای ما ساعت 7 صبح! 

پ ن 2:بهتون پیشنهاد میکنم به شغل فکر نکنید، به امکانات تفریحی اطراف شرکت فکر کنید و معیارتونو اون بزارید...



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://deleman43.blogsky.com/

سلام
خوشبحالتون چه چیزای جالبی رو دیدین
جای ما خالی

بلهههههه تازه کجاشو دیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد