مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

من و خدا و دریا

واییییییییی که امروز اینجا چه هواییه!!!!

وقتی با سرماخوردگی و پررویی تمام رفتم پارک قدم بزنم انقدر مه بود و هوا عااالی ! که دلم می خواست جیغ بزنم!

دلم خیلی واسه بابل تنگ شده.. زمستونا وقتی 8 صبح کلاس داشتم دقیقا همین حس بهم دست میداد... و البته چرا راه دور... هفته پیش که رفتیم شمال دوباره همین حس رو تجربه کردم...

روز آخر تنها رفتم لب دریا، هیشکی نبود! باور کن! حتی یک نفر! من بودم و آسمونو و دریا و خدا...

 همه آبی بودن جز من...مثل یه لکه سیاه تو یه صفحه سفید...

و تو اون لحظه داشتم به این فکر می کردم که احتمالا خدا هم وقتی می خواد آروم شه میاد لب دریا... شاید واسه همینه که نگاه به دریا ثواب داره...مثل نگاه به قرآن مثل نگاه به پدر و مادر... 

من میدونم ..این چهار تا چیز یه ربطی به خدا دارن... یه ارتباط خاص! 

گوشتو بیار جلو........ خدا ........ خووووب؟ زیاد میاد لب دریا.. من اینو مطمئنم! 

.

.

.

اون روز منو خدا پاهامونو بغل کردیم ، زل زدیم به دریا و من کلی واسه خدا خوندم...




خدایا ! به تهیدستى ام نگاه نکن… نگو که هیچ ندارى… ببین! من تو را دارم... 


  

نظرات 3 + ارسال نظر
student جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://mnway.mihanblog.com

سلام مهسا جونم
خوشحالم که حس هاس قشنگی رو تجربه میکنی !
و از لطفت هم نسبت به خودم خیلی ممنونم
امیدوارم موفق و سرزنده باشی!
دوستت دارم عزیزم!

ممنون عزیزم...
به یادتم.. امیدوارم همیشه موفق باشی :*

سمیه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

آب بارون دریا آسمون وااااااااااااااای که چقدر چیزای قشنگی داشتم همه قشنگی های دنیارو فراموش کرده بودم . مهسا داری یادم میندازی داری یادم میندازی که اینام قشنگن
ولی کاش...

چقدر خوب سمیه...
کاش چی؟ چی تو دلته....

marham چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy ke che hali dare tanhaei ba khoda
manam kheili ba khoda labe darya khalvat kardam
on neshaste o man harf zadam
akh ke cheghad delam baraye oonrooza tang shode
vaghty rahnamaei boodam
moaleme dini ye rooz goft shomaha kheili pakin
az in doranetoon kheili estefade konin
man ke too oon zaman koli hese gonah dashtam
be khodam migoftam akhe to chemidooni
ma che karaei ke nakardim
chetori enghad motmaen migi ma pakim
alan harfesh o mifahmam
delam baraye oon paki tang shode
delam mikhad pak besham
mesle darya besham
mesle asemoon bozorg vasi
mesle khoda
mahsa jonam hagh dari
adama bayad khodeshon o khali konan
be sharte inke bade inke khali shodan dobare sare pa beshan
na inke bi enerji tar az ghabl edame bedan

کاملا درسته...
چه جالب که توهم اینطوری بودی.. اتفاقا چند هفته پیش اینو به الهام گفتم که همیشه حرص می خوردم بهم می گفتن تو دعا کن! تو پاکی... حس خرخره جویدن بهم دست میداد!!!!
توهم بنویس.. تو مادر پر ماجرایی هستی..بزار خالی شی و بقیه هم استفاده کنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد