مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

منم که غمباد گرفتم...

نظرات 3 + ارسال نظر
marham چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

man begam chikar kon?
hala ke delet nemikhad ba kasi harf bezani
shayad be khatere inke fek mikoni kasi nemifahmatet
mesle in jooje khoshgel bezan be ab
abe sard
hameye ghamat az daroon miad roo bad berizeshoon biroon
be shiveye khodet
har chand vaght yebar inkar o bokon
bezan be ab
ab ye nemate kheili bozorge
ke faghat baraye ashamidan nist
az in nemat estefade kon
az sarmash
az sedash
az birangish
az arameshesh
az bitavaghoeish
az vosatesh
az bozorgis
az inke che aroom to aghooshet migere
va che hese ajibi behet mide

میدونی مثل چی میمونی؟
مثل یه سنگ مرمر که درد تراشیدن رو تحمل کرده و حالا شده یه اثر با ارزش و زیبا
دوست دارم :*

روزهای بی بازگشت دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

راستی فکر نکنی به قسمت غمبادی این پست توجه نکردمااا! اما.. باور کن ذهنم نمی رسه واست چی کار کنم. خودت حالیم کن.
(آخه من به تو چی بگم!؟ اهل حرف زدنم که نیستی.. که بگم اگه فکر می کنی لیاقتش رو دارم.. بگم بفرما.. این یک جفت گوش مفت واسه شنیدن دردات.. بگم بفرما این یه آغوش واسه گریه کردنت تو بغلم.. این دستای سرد من واسه دستای یخ زده ی تو..).

آره خیلی بد شدم...دلم نمی خواد با هیچ کس حرف بزنم...
همین طوری همه چی داره رو هم تلمبار میشه...
و مثل همیشه... نگران نباش، خوبم :*

روزهای بی بازگشت دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

یعنی خود خودتی هاااا!!!
جوجه ی من :*

خیلی خوشگله.. (جوجه ئه رو گفتم P: )

(راستی.. چرا حذف کردی!؟)

مرسی...
حذف کردم چون... هنوز یکم ایران رو دوست دارم... متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد