مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

نه هزار و نهصد و نود و نه در نوزده نه نود و !



امروز اولین چیزی بود که باهاش مواجه شدم

عدد جالبیه

درضمن، امروز 91/9/19 می باشد..! کاش 9شنبه هم داشتیم

نظرات 3 + ارسال نظر
marham چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

va emrooz ke man daram web o mibinam 12/12/12

را ش دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

من که الان اومدم شد یه عدد باینری 10101

من وبلاگم خیلی خارجیه! نوع کاربر رو هم تشخیص میده یعنی میدونه یه مهندس کامپیوتر قدم گذاشته رو تخم چشم ما واسه همین خواسته فرم باینری بهش خوش آمد بگه :)
من و وبلاگم اینجوریاا هستیم

روزهای بی بازگشت یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

به قول استادی:
کودک..

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد