مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

قاصدک برو، برو...

 

قاصدک

قرار به رفتنت بود، یادت هست؟ 

آن روز! آن روز که نفسم را گرو گذاشتم...

اما تو با عاشق شدنت همه چیز را خراب کردی

همه عاشقی کردن مرا...




<<دانلود کنید>>


<<سوغاتی-شکیلا>>

نظرات 3 + ارسال نظر
نقطه سر خط دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

http://s1.picofile.com/file/7191825050/Mehdi_Ahmadvand_Es
hghe_Avval.mp3.html

marham یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

soghati ba sedaye hayde ro bezar
10000000000 barabar ghashangtare

من اصلا نمی خواستم اینو بذارم.. یکی اینو کامنت گذاشته بود گفتم دلش نشکنه گذاشتم..

marham یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

be nazaret alan ghamgin tar az ali o arvin ki hast?
azizam
yusofe gomgashte baz ayad be kan an gham makhor
ye jomle begam?
dar entehaye karanehaye na omidi zendegi aghaz mishavad
moafagh bashi azize nazaninam

می خوام صد سال سیاه برنگرده
توهم موفق باشی عزیز دلم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد