مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

زجر همیشگی



زجر بزرگی است

وقتی دلیل مشکلات را تنها در یک جمله میبینی

...

"خود کرده را تدبیر نیست"



--------------------------------------------------------------------------------------------------------

اول راه که باشی، دور ترین مقصدت میشه ته جاده ای که داری میبینی...فکر میکنی خوبه! سخته اما دست یافتنیه! ولی بعد که میری جلوتر میبینی مثل دوتا آهن ربای هم نام دارید از هم فاصله میگیرید... و این خیلی سخته... خیلی

هیچ وقت، هیچ وقت، هیچ وقت امید کسی رو ناامید نکن،شاید امید تنها و آخرین دارایی اون باشه...ازت خواهش می کنم


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

من که از سرزمینی میایم که هیچ کس به این جمله ی آخرت اعتقادی نداشت و هر شب گرسنه می خوابیدم

روزهای بی بازگشت شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

بله الهام جان. :)

الهام چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

چه جمله قشنگی نوشتی هدی.
فدم که برداری...
راه...از قدم های تو شکل می گیره.
از خودت بود؟

روزهای بی بازگشت دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

« خود کرده را ...» نیمه خالی لیوانه.

شاید.. شاااید.. گاهی نباید از ابتدا خیره شد به راه.
قدم که برداری...
راه.. از قدم های تو شکل می گیره.

راه.. از قدم های تو شکل می گیره.....
من قدمام بلنده پس راهمم درازه پس من خیلی راهم درازه بخاطر قدم های بلندم پس باز خودکرده را تدبیر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد