مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

حماقت اصلا واژه غریبی نیست...


کاش میشد با خوردن یه شکلات عسلی ، طعم تلخ این روزها رو شیرین کرد...

کاش میشد مغز رو از جمجمه کشید بیرون و با یه دستمال آبی،تمام خاطرات رو پاک کرد...

کاش میشد وجود رو آب کشید ،اثر انگشت رو پاک کرد، نگاه رو حذف کرد...

کاش میشد قبل رسیدن به نفرت دنیا رو تموم کرد...

اصلا کاش دنیا یه دنیای دیگه بود...

یا لااقل همه انقدر عوضی نبودن...

...

همه اینا به کنار

کاش حماقت شاخ و دم داشت...



نظرات 7 + ارسال نظر
ساکت سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

خوشبحالتون که مقاومت می کنین.
من مشکلات کوچیکی دارم که برام خیلی بزرگن.من رو ناراحت می کنن ولی هیچ کس ناراحتی من رو درک نمی کنه.
با خودم قرار گذاشتم که دیگه ناراحت نشم اما همین قرار دیوونه ترم کرده.
نمی دونم چی کار کنم.فقط توی تنهایی گریه می کنم.آخه برای اینکه ناراحت نشم باید پا روی احساسم بزارم.و این خیلی سخته.
"اجبار زمانه نام جدیدیست برای واقعیت های زندگی"

مگه میشه دیگه ناراحت نشد؟ قرار میذاری لااقل منطقی بذار...
درک شدن خوبه ولی خیلی مهم نیست...مهم اینه خودت بتونی خودتو ازون اوضاع نجات بدی

marham چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

hame taghir mikonim
manam taghir kardam
kheili moghavemat kardam va mikonam
vali tamayole shadidi baraye bad shodan daram
khastam az khobi mehrabooni gozasht
az gozasht khastam
dige delam mikhad khodkhah basham
az in mozoo to azabam vali kari ham nemitonam bokonam
dobare oon jomleye moaleme doreye rahnameim
va in soale bozorg
oon migoft shomaha pakin doa konin
be sen o sale ma beresin aloode mishin
va man alan mifahmam manzooresh az aloodegi
lozooman ghatl o dozdi o male mardom khordan nist
be chizaei aloode mishi mire too omghe vojoodet lone mikone ke vaghty be khodet miay migi
aaaaaaaaaaaaaa in manam?

آره دقیقا همین طوره...
زندگی همش جنگه... بین خودت و ارزش هات و باورهات و خواسته هات و نیازهات و حسرت ها....

مهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

در چنین لحظه ای است که حقته بهت گفت "بچه پررو"

واقعا!!!!!!!!!!

Marham سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

Kash mishod khobiat o mitonesti negah dari
Kash mishod bishtar moghavemat koni
In kalame bazi vaghta badjoor marham mishe
Baraye dardat
Va bazi vaghta bad khanjari mishe baraye delet
Deli ke dari zooret o mizani beine inhame
Gand o kesafat salem negaresh dari
Vali......

دقیقا...
دارم تغییر می کنم..تغییرات بد! دارم سنگ دل میشم... دارم بی رحم میشم..دارم خودخواه میشم....
کاش می شد خوبیا رو نگه داشت...کاش می شد بیشتر مقاومت کرد...

مهدی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://spantman

کاش حماقت شاخ و دوم داشت یکی به ما می زد دوتا به دیگران

من حاضر بودم 3 تاشو به من میزد تا دیگه نتونم پاشم و اشتباه کنم...
از حق نگذرم....زد... ولی من پرو پاشدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد