مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

آبی مثل...؟


یادتونه اول سال گفتم امسال رنگ سالمو آبی انتخاب می کنم به این دلایل؟



الان نظر خاصی ندارم!

 omg Iconoh no Icon 

نظرات 7 + ارسال نظر
روزهای بی بازگشت یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

ه مثل... هر از گاهی به دوستت یادآوری کن « دوستت دارم» .
ص مثل... صبحای دیوونه بازیای من و تو.

روزهای بی بازگشت یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

ر مثل... راستی ادامه سفرنامه هات چی شد؟
ی مثل... یادم.. تو را فراموش!

روزهای بی بازگشت یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ

ف مثل... فنجان قهوه رو هستم...
پ مثل... پست بعدی لطفا.

farshad شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

چون به روزهای بی بازگشت اصرار کردین که کامنت بزار در همین جا به نمایندگی از قشر دانشجویان پر امتحان اومدم و کامنت میگذارم خدمتتون...:)
بله دیگه..فقط من موندم که چطوری از قبل این رنگ رو میدونستین...حالا چطوری حساب کردن با شما ؟رای هایی که جمع کنین؟..یا بازدیدکننده های وب:)؟

دیگه ما اینیم دیگه... فقط نمیدونم چرا بعضیا الکی اسم خودشونو فالگیر میذارن! والا! اصلا فالی که گرفتن حذف شد اون وقت ما تو فالگیریمون رنگ انتخاباتی هم در میاریم!
بگید بعضی ها تجدید نظر کنند

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

باور بفرمایید الان من در ایام امتحانات به سر می برم.. شرمنده نمی تونم کامنت بذارم
.
.
.

na torokhoda biya comment bezar!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد