مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

انسان با درد زاده شده...

پریروز که داشتم از خیابون رد میشدم، یه لحظه پاهام سست شد... همون طور که داشتم به ماشینی که از روبرو میومد نگاه می کردم و سعی میکردم خودمو زودتر از خیابون رد کنم، دیدم چقدررر دلم میخواد بزنه بهم که سه چهار روز برم بیمارستان ملاقات ممنوع شم و همش بهم ارامبخش بزنن که این دردا رو حس نکنم...

دیروز که از خدا و فکرم خجالت کشیدم ، دیدم چقدر دلم می خواد چند روزی جام رو با کبک عوض کنم تا سرمو بکنم لای برف ها تا نه بشنوم نه ببینم...

امروز به خدا پیشنهاد دادم، تو دوره های بعدی آفرینش به بنده هاش چند روزی رو بنا به میلشون مرخصی بده. تا ازین دنیا کنده شن...


وقتی سعی می کنن  قانعم کنن که اشتباه تصمیم گرفتم ، حس می کنم نیاز به مرخصی دارم... چون دوباره پاهام سست میشه و بازهم دلم آشوب میشه و برای چندمین بار در روز تهوع حس. نزدیکم میشه...

الان درده، نشه درده، میگن بشه هم درده... به نظرتون کم درد ترین راه چیه? ....



کاش تلخی زندگی کمی الکل داشت تا لااقل درد را کمتر احساس می کردیم...

نظرات 7 + ارسال نظر
ستایشگر یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

خواهر خوبم دو جمله از پیامبر بهت می گم امیدوارم کمکت کنه:
"هر کس صبوری کند به امید و آرزوی خویش خواهذ رسید."
و
"آرامش غنیمت است و ترک آن خسارت."

امور دنیا گذراست ،نگذار این امور گذرا تو رو ضعیف کنن.

"زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست که نخواهد آمد
تو نه در دیروز و نه در فردایی
ظرف امروز پر از بودن توست."

سمیه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

دلم یک غریبه می خواهد بیاید بنشیند و فقط سکوت کند
من هی حرف بزنم و بزنم و بزنم ، بعد بلند شود و برود
نه نصیحتی نه ...
انگار نه انگار...

دقیقا.... واقعا نیاز دارم

فرشاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

امیدوارم این پست نتیجه پست قبلی نباشه فقط..
جالبه روزگار..درد داره..اذیت داره.از ادم تشک میگیره..عمرشو میگیره..در عوض بهت یک چیز میده..اونم تجربست.
یادمه یک دوستی میگفت هر وقت دیدی داری سختی میکشی بدون داری چیزی یاد میگیری..

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

ساعت پستت با ساعت کامنتات جالبن!

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

به اون که باید اعتماد کرد، اعتماد کن. چیز بدون درد جلو روت نمی ذاره اما وقتی به اون اعتماد کنی، می دونم آرام بخشی هم که تجویز می کنه خیلی قویه.

نمیدونم.... الان واقعا چیزی نمیدونم..روزای پر استرسی رو دارم سر میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد