مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

کمک به هم نوع

لطفا کسانیکه گروه خونی +B دارند یا کسی رو با این گروه خونی میشناسن، حتما ادامه مطلب رو بخونن

  توی بخش پیوند برای سرطان بیمارستان امام خمینی با 2 تا خانواده آشنا شدم که این 2 تا خانواده شهرستانی بودن و یه دختر جوان و یک دختر کم سن تر آورده بودن که نیازی به پیوند داشتن... از وضعیت بد مالیشون چیزی یه من نگفتن فقط الان تنها خواهشی که از من داشتن این بود که برای پیوند نیاز مبرم به گروه خونی B+ دارن... من توی دوست و آشنا و فامیل و... جستجو کردم متاسفانه B+ پیدا نشد... هر مریض نیاز به 3 تا گروه خونی B+ داره... من شماره هاشون رو گرفتم گفتم من توی یه انجمن عضو هستم که افرادی داره که بسیار نیکوکار هستن امیدوارم گروه خونی B+ بتونم پیدا کنم...اگر میخواید ثواب کنید اگر گروه خونی B+ هستید برید خون بهشون اهدا کنید به خدا از صدتا مکه و کربلا رفتن بیشتر ثواب داره...این هم شماره هاشون: 09133815275 آقای محمدی09136458771 خانم دارابیدر کل 6 تا B+ نیاز هست... یا علیاین متنو توی فیس بوک گذاشتناگه میشه لطف کن بزارش روی وبت شاید یکی پیدا بشه بره اهدا کنه.در ضمن چون پلاکت میخوان باید خون تازه باش


پ ن : توی یه وبلاگ خوندم... لطفا اگر کسی گروه خونیش می خوره باهاشون تماس بگیره

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

دوست داشتم زنگ بزنم اما دو ماه پیش از انتقال خون اس داشتم که به گروه خونی شما نیاز داریم. ما هم رفتیم. به لحاظ زمانی خودشون میگن واجد شرایط نیستین. تنها می تونم دعا کنم هر چه زودتر این 6 بسته براشون فراهم بشه.
از شما هم ممنون. لطفا در آینده پست های مشابه بذار که اطلاع رسانی بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد