مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

زندگی چیست؟ عاشقی کردن


 پاک شد



من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق

چار تکبیر زدم یکسره بر هرچه که هست

می بده تا دهمت آگهی از سر قضا

که به روی که شدم عاشق و از بوی که مست...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

تا شدم حلقه به گوش در میخانه ی عشق
هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم
بعععله

:)

فالگیر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

ما هم رو همین بر هم زدن تکرار و دوری جستن از تکرار هست که کامنت اول تا سوم رو داریم می دیم به بقیه اوجب ها . ولی فعلا هنوز در سکوی دوم هستیم!

فالگیر سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
جای همه اون متنها این چهار نیم خط رو گذاشتید؟!خوبه نسبت به قبل متفاوت تره.

سلام علیکم
وقتی روال تکراری بودن رو بهم میزنید و نمیاید اولین نفر کامنت بذارید آخر عاقبتش همین میشه دیگه!

فرشته دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://chargetak.1000charge.com/

عمر هر چقدرهم که باشه کوتاهه ...
قدرشو بدونیم بهتر از اینه که نق بزنیم ..
از زندگی لذت ببر دوست من

حق با شماست...
چشششششششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد