مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

دلا کی به شود کارت اگر اکنون نخواهد شد

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد         قضای آسمان است این و دگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت             مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

            مرا روز ازل کاری بجز رندی نفرمودند                   هر آن قسمت که آنجا رفت از آن افزون نخواهد شد

       خدارا محتسب مارا به فریاد دف و نی بخش           که ساز شرع ازین افسانه بی قانون نخواهد شد

        مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم       کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد

شراب لعل و جای امن و یار مهربان ساقی             دلا کی به شود کارت اگر اکنون نخواهد شد

  مشوی ای دیده نقش غم ز لوح دیده حافظ               که زخم تیغ دلدار است و رنگ خون نخواهد شد



برای همین چند لحظه یه عمر... همه سهم دنیا رو از من بگیر

فقط این یه رویا رو با من بساز... همه آرزوهامو از من بگیر


دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
ساچلی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

Www.32mnm.blogfa.com
عزیزم ادرس نسیم

نمیره... ولی باز هم ممنون

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید/ گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز /گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم /گفتا که شب‌رو است او، از راه دیگر آید
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد/گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد/گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت /گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد/گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد/گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

فالگیر چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
آهنگ قشنگیه.از کدوم آلبومشه؟

سلام
بله خیلی قشنکه ولی جواب سوالتونو نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد