مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

فکر کن بری خونه... درحال تاب تاب عباسی دادن یسنا با پتو باشی یهو بهت بگن میدونی یکشنبه میری مشهد؟! و تو مات و مبهوت بمونی تو کار خدا ... مشهد؟ من؟ الان؟ چی شد یهو...

باز واست جا نیفته ... بگی خب شده دیگه ... بعد بگی آخه منکه نخواستم! بعد بگی خب طلبیده! بعد هی بعد و بعدترش کلی سوال و جواب بیاد تو ذهنت و همه اشکاتو جمع کنی که بری جلو ضریح قشنگش وایسی و بریزی به پای مهربونی و بزرگی آقات امام رضا(ع)...



خیلی ممنون... ازینکه گذاشتید بیام پیشتون.. ازینکه تو این اوضاع و احوال داغونم که یاد هیچ کس و هیچ چیز نبودم یادم کردید و تونستم یه دل سیر پیشتون باشم و حرف بزنم ممنون ... ازینکه بدونه بهونه به حرفام گوش دادید ممنون ... ازینکه یادم آوردید چه روزا دستمو گرفتید ممنون... ازینکه هستید ممنونم... ازینکه من ناامید رو امیدوار کردید ممنونم...



1. 3 ساعت تو حرم بودم ولی به طرز عجیبی یاد همه بودم

2. آقاجون از اون بالا هم خیلییییییی خوشگلی

3. اینجا ایران زیباست ... و 

"تو" قلب فسرده زمینی                  کز درد ورم نموده یک چند 

 تا درد و ورم فرو نشیند                   کافور بر آن ضماد کردن...

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

زیارتت قبول عزیزم،ببخش اینقدر دیر اومدم چشمام یاری نمی کردن.

ممنون عزیزم
ان شالله همیشه سالم باشی

سمیه پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

ببخشید ، خواستم پیشاپیش تولد وبلاگتون هم تبریک بگم .

اشکال نداره عزیزم... شما بیا 13 آذر تبریک بگو.. ما بزرگوارانه می پذیریم

سمیه پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

مهسا جون زیارتتون قبول باشه ، ان شاءالله سفر کربلا و زیارت امام حسین قسمتت شه . :)

ممنون عزیزم... ان شالله. ان شاالله. ان شاالله.
همین طور برای شما

فالگیر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

زیارتتون قبول. مقدمتون هم گرامی.

متشکرم...
شما رو هم در دسته جوانان جویای تاهل و زندگی و آخر عاقبت بخیری دعا کردیم.. جواب داد اعلام کنید از خدا سپاسگذاری کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد