مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

ناخنک زدن زمستان به تهران


چیزی نمیشه گفت در مقابل اینهمه زیبایی ... 1392/09/20

 



آسمون خیره کننده امروز...

"آیا به آسمان بالاى سرشان ننگریسته اند که چگونه آن را ساختیم و با زیبایى آراستیم"(ق، 6)



کوههای پر برف و چمن های یخ زده ...

" چرا به کوه‌ها نمی‌اندیشید که چگونه ایستاده‌اند و ریشه‌های آنها مانند میخ، اجزای زمین را به هم میخکوب کرده و از مخازن آنها چشمه‌ها و نهرها جاری شده و معادن را در سینه خود، حفظ کرده است" (عایشه، 19)



واقعا زیباست ... گل یخ زده


"ستایش از آن خدایی است که هر چه در، آسمانها و هر چه در زمین است از آن اوست و در آن جهان نیز ستایش از آن اوست و او حکیم و آگاه است(سبا،1)"

نظرات 7 + ارسال نظر
h.a یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

لایک به عکاسی

لایک به خدا و شاهکارهاش

را ش شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

بله عزیزم میدونم...گفتم که تهران بودم ...جهت حفظ کلاس شهر نفس ها در سینه حبس بود(مجبور بودیم کمتر نفس بکشیم)

واقعا انگار مرگ تو تهران حقه!
سرم درد میکنه انقدر هوا آلودست

را ش چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

نمدونم والا...شایدم با من مشکل داره...آخه این هفته هم تهرانم(باز هم آسمون طوســـــــــــــــــــــــی...)
ولی دفعه قبل با اون برف باحال از دلمون در آورد

راشین کجاااایی ببینی اسمون جقدر باکلاس شده یعنی داریم میمیریم از اینهمه کلااااااااس

الهام چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

خودت می دونی همیشه داشتن رنگین کمون رو برات آرزو داشتم و دارم،ولی فرصت کمه و حرف زیاد ،اینه که باعث درد می شه.
گاهی بعضی حرفا باید مثل باد سریع رد بشن و برن جوری که فقط یه تلنگر باشه رو صورت آدم،این حرف ها رو به دل نگیر.
من مجذوب توام،نگذار توی این دریای پر تلاطم فکرت راه ساحل رو گم کنم.

الهام چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ق.ظ

یه چیزی می خوام ازت بپرسم!
اگه این آسمونی که الآن از دیدنش لذت می بری یه روز رو سرت تگرگ بریزه توری که از سر درد اشکت در بیاد،ازش ناراحت می شی و باهاش قهر می کنی یا با خودت میگی این همون آسمون قشنگیه که خیلی اوقات از دیدنش لذت می برم ،خیلی اوقات هم پای بارونش اشک می ریزم و ....
فقط می خوام اینو بگم اگه ناراحتت کردم من رو ببخش و منتظرم که دلخوریات رو بشنوم.

کسی که وقتی داره تگرگ رو سرش میریزه طوریکه از درد اشکش داره میریزه ولی باز تو اون حال میگه : "این همون آسمون قشنگیه که خیلی اوقات از دیدنش لذت میبردم" ... از لحاظ روحی اوضاع خیلی خوبی داره و بهش تبریک میگم :) من اینطور نیستم
اون آسمون تگرگی ضررش رو میزنه.. درد میاره، خرابی میاره..حتی اگه زبون داشت و تو اون لحظه دلیل کارشم میگفت،باز هیچ وقت تو اون لحظه سختی نمی تونست دل آدمو قرص کنه، اون رنگین کمون بعدشه که دلخوریها رو از دل آدم در میاره
امیدوارم جواب سوالت رو گرفته باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد