مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

یلدا

بعد از یه پایان طولانی مثل یلدا، زمستون شروع شد...



هوای فاصله سرد است... من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم


نظرات 2 + ارسال نظر
فالگیر شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

یعنی با سلیقه هستید. این واضح نبود تو چه سلیقه ای نه؟!
هی حالا این دو خط زبونتون رو بکشید به کل وجود مااا! اهههه!
درگیرم.ولی آپش می کنم.

نمی دونم
احتمالا باید برم سراغ دوستای جدید وبلاگی... لینکای دوستام هرچند تکن ولی خیلی بی بخارن :(

فالگیر دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
چه سلیقه ای.

یکی تعریف میکرد یبار که یه خارجی بهش جیزی تعارف کرد کفت
Thankd you!
بعد اون اجنبی برکشت کفت
thank you what?yes or no?!
الانم جریان شما همینه
جه سلیقه ای what?

راستی می خواید اسم وبلاکتونو یا به "ای بسر ادم "تغییر بدید یا لطفا تا بلاکفا باز قاطی نکرده یه دوتا بست بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد