مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

سیگاریم نشدیم

یه سوال خیلی بزرگی که تو ذهنم همیشه وول می خورده و می خوره اینه که چطور آدما تو چله تابستون زیر آفتاب داااغ، عرق ریزون سیگار میکشن... اصن می چسبه؟!

اما حالا ... با اینکه از سیگار متنفرم ولی حس می کنم واقعا تو این سرما گرماش می چسبه .... 

سیگاریا یه پک جای من بیشتر بکشن که از دیروز بدجوری با حسرت نگاشون می کنم...

High Icon


نظرات 5 + ارسال نظر
را ش سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

صرفا جهت اطلاع:
از اونجایی که خودت میدونی بخاطر شرایط چند ماه اخیر اطلاعات پزشکی من خیلی زیاد شده بگم که "ریه درد نمی گیره"منم این سوتی رو جلوی منشی دکتر ریه دادم...اونم خندید
روزگار شوما هم یکنواخت شده که دیگه پست جدید نمیذاری؟؟؟

جدا!! پس من وقتایی که حس میکنم ریم درد گرفته یعنی قلبمه؟ یا لوزوالمعدمه :))
نه جونم فقط دارم جلوی خودمو میگیرم که نوشته هام مثل خودم نشن :*

فالگیر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

نه توی پنچ دفعه اول سلام با نظر بود. بعد 5 دفعه بعد برای چک کردن این بود که اصلا سلام میرسه تا به نظرش برسیم اصلا؟!؟
و اما اصل نظر
تلخیش بیشتر تو چش آدم هست تا گرمابخشیش.آدم می کشه بعد می بینه توهمه که گرماش تو زمستون میچسبه و وسوسه بوده و تمام. این" چسبیدن" سیگار خیلی شبیه چسبیدن شنیدن صدای هایده یا نگاه به مانکنهای خیابونی هست برای یه بچه حزب اللهی! .

آره هفته بیش یه بسته سیگار پشت سر هم کشیدم ... خیلی بد بود دیگه داشت حالم بهم می خورد. نه خرمایی نه چایی نباتی! مزه دهنم مثل زهرمار شده بود چشام داغ و میسوخت!! ولی انگار مجبور بودم بکشم ...
خواب بدی بود ... دیگه نه راجع بهش پست میذارم نه به سیگار کشیدن تو سرما با حسرت نگاه میکنم ... جدی بعد اون خواب اصن حس میکنم ریه ام درد می کنه...
بچه بودیم دخترخالم که هم سنمه یواشکی رفت سیگار داییمو که روشن تو جا سیگاری بود برداشت.. خنگول بجای کشیدن فووت کرد :)))) هیچی دیگه همه خاکستراش رفت تو هوا و قلمبه رفت تو چشای خودشو من که جلوش بودم... ما هم مجبور شدیم بریم بخوابیم که کسی نفهمه چشامون قرمزه :)) اصلنا از بچگی تو خلاف دست و پا چلفتی و هول بودیم!!! چه تو بیداری چه تو خواب :))

فالگیر شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام دهم

یعنی شما ده بار اومدی گفتی سلام؟!
علیک سلام*10

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

به به!! این طوری.. سال دیگه یا تا چند وقت دیگه میای می گی :

با اینکه از وودکا خیلی خوشم نمیاد ولی حس می کنم واقعا تو این سرما گرماش [عجب] می چسبه ....

اتفاقا منم پریروز سر صبح چشمم به سیگار دست یه آقائه افتاد.. با خودم گفتم خونه مجردی یادت بخیر!!!

نه دیکه اون حرامه!
وااای خونه مجردی یادت بخیییر وودکا و سیکار و قلیون و ابسولوت و قمار و .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
bache poroooooooooooo hamchin mige khune mojaradi yadet bekheir engar masalan 7 khate ruzegar bude :))))))
yadet rafte tafrihe ma endakhtane zorat tu maitabe bud ta pof kardanesho az poshte dare shisheyi maitabat bebinim?
yadet rafte yebar 11 shab raftim ta kuche baghali ba 100 ta chaghoo o spray o selahe sard raftim az tars?!
yadet rafte mikhastam kheyli hal koni bade emtehan ye livan ab porteghale khonak ba nei dadam bokhori?!
asan toke bade 5 saaal khuneye ma nemiyai!!!!! azin harfa
nazaaaaan

به احترام حرف ننه جون : " مرگ بر هرچی سیگاره دنیاست"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد