مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

24 سالگیم مبارک

 
لطفا بر روی عکس کلیک کنید



 خوشحالم مرد نیستم ... چرا که نمی توانستم قدر زن را بدانم..زنیکه ذره ذره وجودش با محبت ساخته شده و همیشه تشنه است! تشنه محبت کردن ... ظرف عشق را پر از محبت کرده و تمام مدت با کمر دولا شده، آن را به کسانیکه دوستشان دارد تعارف می کند... که بردارید از محبت من ... که دوستتان دارم عزیزان من ... و در آخر ظرف عشق را تنها به یک نفر میدهد...یک نفر که لیاقت داشته باشد ، که بداند نباید بشکند ظرف دل زن را ... که اگر شکست، زن می شکند ... که اگر بشکند، زن می ماند و جسمش ... بی هیچ روح لطیفی که مرد را سیراب کند

خوشحالم گریستن برای همه ما غریضی ست... که نباید پدر و مادر آموزشش می دانند یا حتی معلم ... که گند می خورد به این اشک زلال که هرکس با سلیقه خود آموزشش میداد..مثل سلیقه ای که می پسندد مرد نباید گریه کند.

خوشحالم می توانم از دیدن چهره پرغم آدم ها اشک بریزم بدون آنکه نگران باشم که مبادا کسی اشکم را ببیند، که مبادا غرورم خدشه دار شود! ...

وقتی موهایم را باز می کنم و به خود در آینه می نگرم ، بیشتر خوشحال میشوم از زن بودنم ...از انتخاب خدا برای جنیستم ... از لطافتی که به خرج داده برای آفرینش تک تک زنان ... که همیشه صحنه آفرینش زن برایم اینگونه است که خدا آهنگی ملایم گذاشته ، تمام کارها و دغدغه هایش را رها کرده و در خلوت عاشقانه گل زن را تراشیده ... بعد دوباره و دوباره ریزه کاری کرده ... در آخر موسیقی را قطع کرده ، در سکوت مطلق چشم هایش را بسته و با عاشقی تمام از روح خود در زن دمیده...

من زنم ... به راحتی میشکنم ... به راحتی گریه می کنم .. به راحتی خود را میبازم ... آری! بارها باخته ام اما نه از ضعف

از لطیف بودنم ، از شکستنی بودنم که خدا آفریده ... خدا منِ زن را شیشه ای آفریده که هرچه بزرگتر می شود شیشه دلش نازک تر می شود...آن وقت است که نیاز دارد مردی دو دستی او و ظرفش را بر دارد و همه عمر مراقب باشد بار شیشه اش ترک نخورد که اگر خورد ، اگر شکست ، زن می ماند و جسمش... بی هیچ روح لطیفی که مرد را سیراب کند

من زنم ... نهال نحیفی که طوفان روزگار بی قرارش می کند اما ریشه درعشق دارد! و تا عشق هست تسلیم نخواهد شد

خوشحالم که مرد نیستم ... تکیه گاه نیستم ... آغوش همیشه بازی برای بی قراری های زن نیستم ... همیشه در تکاپو برای خنداندنش نیستم با اینکه  سینه پر دردی پشت لبخندم پنهان شده... که میدانم نگهداری چقدر سخت است ... مراقبت از زن و ظرف عشق شیشه ایش چه استرسی وارد می کند... نشکاندن چقدر دشوار است که اگر شکست، زن می ماند و جسمش... بی هیچ روح لطیفی که مرد را سیراب کند

امروز ، 26ام اردیبهشت ، خدا خواست که بین بود و نبود ، بود باشم و راضیم به خواسته اش تا هرزمان که بخواهد

به زن بودنم راضیم که رضای اوست ... به مهسا بودنم که از قدرت اوست ... و به 24 سالگیم که از رحمت اوست

هرچه هست و نیست از اوست و همه برای اوست و از آن اوست

نظرات 7 + ارسال نظر
Marham چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ

یه اشتباهى کردم بخشید؛-)

فدای سرت :*

Marham چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام
به نظر من زن و مرد رو خیلى قشنگ توصیف کردى
من واقعاً لذت بردم
اصلاً هم خشک و رسمى نبو د،برعکس خیلى طیف و آرامش بخش بود
واقعاً با نوشتت حس خوبى بهم دست داد
برات آرزو میکنم همیشه از زن بودنت لذت ببرى

سلام مرحم قدیمی من
مرسی ... خودمم این متن رو دوست دارم ، چون با تمام وجود حس کردم و نوشتم
و باز مرسی از آرزوی قشنگت ... امیدوارم ما زنها قدر خودمون رو بدونیم تا بتونیم از مردها هم انتظار قدردانی داشته باشیم

روزهای بی بازگشت چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ

آدم ها؛
برایم باشند تلخ اما واقعی
به جای آن که
برایم باشند شیرین اما پوشالی..

الان این تیکه بود؟ تعریف بود؟

فالگیر شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ق.ظ

بله سخته.
زحمتی نبود موزیکش۶و۸ باشه :)))

فالگیر جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ

اولش فکر کردیم یه رونمایی از هنر موسیقیاییتون. بوده که باید پخش شه.بعدترش دیدم خب دانلودش کنیم شاید جواب بده!دانلود کردیم دیدیمم اووووو متن صوتی کامنت نوشتاری بوده با صدای ناشناسی. یاد دیکلمه های مریم حیدرزاده افتادیم.گفتیم اینم کیک تولدی که دنبالش بودیمه. خوب بود فقط مکث و موزیکهاش کم بود.

کار سختیه رو آهنگ متن خوندن.. اینکه کجای آهنگ جمله تموم شه و طولانی نشه و خیلی کش دار حرف نزنی و خیلی تند نشه و "ش" زیاد نزنه ( که بدجوری زده!) و ...
دفعه بعدی رو برای شما فقط مکث و موزیک میذاریم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد