مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

خوبم ولی ، تو باور نکن

باران آمد ، بیرون زدم

حالم خوب نشد

نزدیک به یک ساعت زیرش راه رفتم

حالم خوب نشد

هندزفری را در گوشم گذاشتم و با صدای بلند آهنگ مورد علاقه ام را گوش دادم

حالم خوب نشد

بستنی خوردم

کامم شیرین نشد

دویدم

حالم خوب نشد

روی جدول کنار خیابان لی لی رفتم

حالم خوب نشد

سنگ های خیابان را با پا به جلو انداختم

حالم خوب نشد...

تمام اینها وقتی با تو بودم حالم را خوب می کرد

حتی فقط خود باران!

اما

خوبی از اینها نبود

از تو بود

...

با تو که بودم

خشک و خالی ، حالم خوب بود...

چند سالیست که حالم خوش نیست

مرگ من تدریجیست


نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ http://yekfenjanandishe.blogfa.com

خواندمتان و لذت بخش بود تشکر

لطف دارید :)

روزهای بی بازگشت دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ

" باران باشد،
تو باشی،
و یک خیابان بی انتها..

به زندگی می گویم خداحافظ! " / رسول یونان

http://rasul-yunan.blogfa.com

تنها تو باشی و هیچ ...
سلام زندگی!

فالگیر جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
پس شما هم یه مفقود شده ای در قالب "تو" یی دارید که گهگداری فقدانش مثل صدای تکون دادن سنگ توی قوطی کنسرو لوبیا آزار دهنده هست براتون.مثل خاله زای ما.

سلام
همه یه "تو" ی مفقود شده دارن... مراحل مفقوذیتشون فرق می کنه :)

نادم جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام عصر آدینه شما بخیر
امیدوارم ایام به کامتون باشد
بعد از 28سال زندگی عاشق دختری شدم که بعدها که همه چی شکل گرفته بود از احساس و... فهمیدم تجربه سومش بودم،متاهل بوده و تصمیم به جدایی داره
دوسش دارم اونم همینطور
من بخاطرش جلوی خانواده ام ایستادم اما اون میگه من به تو بگم آره مادرم می میره
الان بهم میگه برو پی زندکیت اگه خدا بخواهد ما رو به هم می رسونه
بارها تصمیم به خودکشی گرفتم اما باز نتونستم
الانم تصمیم دارم خاطراتم رو احساساتم رو.... بنویسم و ... طاقت این روزها رو ندارم
دوس داشتم در صورت صلاح دید منت بگذارید و با مطالعه مطالبی که با عشق و زجر نگاشته ام راهنماییم کنید
به امید اینکه شاید روزی خوندشون
http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com/
مرسی

سلام
امیدوارم شما هم ازون دسته آدم های سرخوش باشید که یه داستانی میچینن و می نویسن چون درغیر اینصورت واقعا براتون ناراحت می شم و نمی دونم چطور میشه کمکتون کرد
فقط براتون دعا می کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد