مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

ماجراهای من و غزال

اولین بار که بهم گفت :"مثل خواهر دوست دارم"... تو دلم گفتم : مارال! یادته اون روز زیر سقف آسمون بهت گفتم سعیمو می کنم جای خالیتو کمتر حس کنه... بهت گفتم غزالتو بسپار بهم...بهت گفتم خواهرت خواهر خودمه؟!

 و وقتی اون حرف از دهنش درومد حس کردم دنیا برام آروم شد... حس کردم که فهمیده چقدر دوسش دارم ..فهمیده که بعضیا حضورشون کم بوده ولی وجودشون تو روح آدم ابدیه...فهمیده که دیگه فراتر از دوستیم! فهمیده که رفته یه گوشه دنج و قشنگ از قلبم...

صبح جمعه زنبیلمو زدم زیر بغلمو رفتیم پارک صبحونه... سر راهش نون گرفت و خوردیم و خندیدیم... رفتیم یجای دنج دراز کشیدیم و براش نمایش نامه خوندم... حرف زدیم، عکس گرفتیم، تاب بازی کردیم...به قول خودش بعد سالهااا...




جایی خوش میگذره که دل آدم خوش باشه ... با کسی باشه که دوسش داره!

فرقی نداره تو رستوران ایتالیایی باشه یا تو چمن یه پارک معمولی

مهم اینه اونیکه جلوت نشسته برات عزیز باشه

برات مهم باشه ...

برات دوست باشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
فالگیر دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:35 ب.ظ

وقتی جواز نداری صفر و سفر ش دیگه معنا نداره!
تجربه ای شد برای پست های رمزدار بعدیتون.

فالگیر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
این پست بالا رمزینه دار هست.اگر مجاز به خوندنش هستیم یه رمز تک سفره هم به ما بدید.:))

و علیکم السلام
الان اونجا منظورتون صفره => 0 ؟ یا سفر؟!
ای بابا برادر اگه مجاز به خوندن بودید که رمز نمی ذاشتم :)) ایشالله یه روزی رمزشو بر میدارم...

فالگیر شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
دوست فرصت، دوست خوب نعمت،رفیق غنیمت.

سلام
دقیقا حق با شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد