مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

منِ بی تو

من بغض جمع شده ای هستم که تنها منتظر آغوش توست

آغوش گرم و امن تو

تا بگرید تمام  دلتنگیش را...



قطره به قطره...

نظرات 6 + ارسال نظر
برای زمان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.barayezaman.blogfa.com


هادی:
و سکوتتان را طوری تربیت کنید،
تا درجاهایی که سکوت کردید،سکوتتان جواب کوبنده باشد.

قشنگ ﺑﻮﺩ.
ممنون

برای زمان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.barayezaman.blogfa.com

هادی:

بغض هایی پرصدا، پشت درِ سکوت نشسته اند، وای به روزی که درِ سکوت باز شود.



marham یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

midonam

marham چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

shoma dota yekam beham noon gharz bedin
man joftetoon o doost daram
sadeye sade

این چه حرفیه خان خاله...
توکه میدونی ما چقدر دوست داریم...
اسم خوبی رو واسه خودت انتخاب کردی... مرحم! قشنگه، مثل خودت.. مثل مهربونیات..
دوست دارم

الهام سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

اینقدر قشنگ می نویسی که حست به آدم منتقل می شه.دوست دارم.

ممنون عزیز دلم
منم دوست دارم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد